روز دانشجو

دستاویز بیگانه!
آشوبگر!
ناآگاه فریب خورده!
ای مخل امنیت اجتماع!
شرور!
جاسوس!
اوباش!
دانشجو!
روزت مبارک!!

پ.ن: این پیامک (پیام، پیام کوتاه، SMS) از طرف یکی از بهترین دوستانم به دستم رسید!

35 دیدگاه »

  1. درود بر شما وبلاگ تان جالب است در خيابان بهشت نصب گرديد

  2. vahidoo said

    من ترک عشق و شاهد و ساغر نمي کنم

  3. براي من هم آمده بود

  4. grayidea said

    دوستان با استعدادي داريد

  5. babak said

    هنوز خوبهاشو گفته حالااااااا
    معتاد
    نفهم
    بچه
    کافر
    به هر حال
    روز دانشجو روزی هستش که همه دانشجو ها به خودشون بیان!
    موفق باشی اناهیتا

  6. اسد said

    هر كه را مي خواهند به تاريخ بسپارند يك روز را در تقفويم به نام او نامگزاري ميكنند وافسوس كه دانشجو هم بايد در تقويم نامگزاري شود از اين موضوع واقعا متاثرم دانشجو تارخ ساز است نه تاريخي

  7. ای ضد انقلاب , ای پول گرفته , آمریکایی , غرب زده , نا مسلمان , ….

  8. Link at

    http://www.persiancultures.com/news/student_of_iran/16_azar_1386_/December%202007.htm

    All the best
    http://www.persiancultures.com

  9. rooznote said

    قلم بدست مزدور آگاهی بخش مردم در خواب روزمان مبارک

  10. محمد said

    سلام
    من نمیدونستم یه کلمه توی زبان شیرین فارسی میتونه این همه مترادف داشته باشه !!!
    و تازه به گفته دوستان هنوز هم ادامه داره !!!

    ممنون

  11. FREEDOM_PROXY said

    سلام . موضوعات جالبی دارید . خوشحال می شم به من هم سر بزنید

  12. sepanta said

    ممنونم.مال شما هم مبارک. ولی امید وارم زودتر تموم شه.دیگه دوران دانشجویی داره زیادی طول میکشه

  13. رضا عظیمی said

    آره، منم خونده بودنم اینو. کاش به دست همه مردم برسه.

  14. NIMA said

    این دوست شما این دانشجو رو خیلی خوب شناخت
    ولی چند تا چیز جا انداخت که من بر می دارم می زارم سره جاش
    ای هلوکاست
    ای صهیون
    ای حیله استکبار
    ای مفسد فی الارض
    ای کراک
    ای شیشه
    ای هرویییین
    ومن یک همسایه داشتم از اینها بود هر روز دست یک هلوکاست دیگه رو می گرفت میومد برای فساد
    وسلام

  15. روزت مبارک!

  16. از اون بدتر اینکه این قاتل زنجیره ای شهرتون هم در طلب شکار یک دانشجو است!!

  17. علی said

    سلام چه وب خوبی !
    همش روشنایی افکار رو میبینم ! دیگه نیازی ندارم به چراغ واسه راهی که میرم !

    به کارت ادامه بده ! ما حامیت هستیم !

  18. kptools said

    خسته نباشی!
    از کامنت خوبت سپاسگذارم.
    احتمالا به این دلیل بوده که گوگل حامی لینوکس است!

    آناهیتا: درود؛ بسیار سپاسگزارم ولی بهتر بود سانسور نکنند!!

  19. rooznote said

    کجایی تو خانم معترض؟ نگرفتنت که هنوز؟ بابا به روز کن دیگه

    آناهیتا: درود روزنت فعال؛ من هنوز زنده‌ام! فقط کمی وقت باعث کمکاری شده! شادآزاد باشی دوست گرامی

  20. […]  دستاویز بیگانه! آشوبگر! ناآگاه فریب خورده! ای مخل امنی… […]

  21. درویش said

    سلام. کجایی؟! نکنه قاتل فراری تو را کشته؟!!
    سوء تفاهم نشه شوخی کردم.

  22. حسین said

    سلام دوست کم پیدا
    هنوز این قاتل فراری رو نگرفتن ؟
    این پلیسمونم فقط بلده دانشجوها رو بگیره

  23. علی said

    روز دانشجو تنها روزی که به نام توست نه از آن تو مبارکککککککککککککککککککککک!!!!

  24. مهدي مصطفايي said

    آناهیتا جان واقعا وقتیکه میگن شرور واقعا شرورین ، اما نه اینکه ذاتا بد باشین نه بلکه به این دلیل که در سن خاصی از دوران زندگیتون هستید که شرور بودن و خودمحور بودن و اراده گرا بودن یک مشخصه و مولفه اصلی است.

    روز گذشته ات مبارک ، این مجموعه مقلاتی که درمورد جنبش دانشجویی نوشتم رو حتما بخون تا در نگاهت به دانشجو یک تجدید نظری بکنی، به طور کل متاسفانه جنبش دانشجویی به جای حرکت در جهت خردورزی الکی وارد عرصه سیاست میشود که حضورش به نظر من که خودم از فعالین و سران گذشته این جنبش حداقل در استان خودم بودم ، اگر خالی از تفکر و ناشی از احساسات باشد اصلا خیر نیست، بل تنها حضورش در راستای تحلیل و پاسپانی از حقوق بشری مفید است ولاغیر!

    http://negaheno.wordpress.com/2007/11/23/resalatejonbesh/

    http://negaheno.wordpress.com/2007/11/20/danesshjoo/

    http://negaheno.wordpress.com/2007/11/23/enherafazjonbesh/

  25. patrishian said

    البته فکر کنم بزغاله رو جا گذاشتن
    راستی تصویر این پیامک در تجمع رو تو وبلاگ بلوگفام گذاشتم
    اون رو با مطلب زمینه اش حتما بخون
    http://www.patrishian.blogfa.com/

  26. هیچکس said

    گفتی دانشجو…کاشکی نمی گفتی این کلمه را که در ایرا ن هر که باشد جرم است…
    یه زمانی دانشجو بودم ولی حالا….
    بگزریم دانشجو یعنی ازادیه عمل ولی اینجا دانشجو یعنی بد بختی…
    زمانی ارزوی دانشجو بودنو داشتم ولی اینو ازم دریغ کردن…زمانی در میشه گفت در یکی از بهترین دانشگاه های ایران درس میخوندم…ولی نذاشتن…

    روز بد بختی مبارک…

  27. SPMERCURY said

    نمی دونم چرا یکهو یاد اون پلاکارد 18 تیر دو سال پیش افتادم که روش نوشته بود دهانت را می بویند … و من در دلم ادامه اش را زیر لب زمزمه کردم
    عالی بودی مثله همیشه
    یلدات هم مبارک

  28. SPMERCURY said

    دهانت را می بویند
    مبادا گفته باشی دوستت دارم …

  29. gajamoo said

    به قول ذهن خاکستری،چه دوستان با استعدادی دارین.
    موفق تر باشی

  30. مهشا said

    سلام
    لينك منو بي زحمت به عوض مي كني؟
    http://www.roodsar.com
    شبكه اينترنتي رودسر

  31. رضا عظیمی said

    یه شعر از خودم در کردم..بیا یه نمره ای بده استاد
    http://deserter.wordpress.com/2007/12/23/%da%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af-%d8%b4%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%ad%d8%9f

  32. babak said

    سلام
    شما هم مثل من كم كار شدين؟
    مشغول درس و امتحان؟
    منتظر مطالب جديدتون هستم

  33. parissa said

    anahita jan chera up nemikoni aziz?

  34. کیهو said

    به معبد من هم سری بزن

  35. این حجم کم کاری علتش درس است یا اوین؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه