برنج رایگان برای گرسنگان- اپلیکیشن فیس بوک

02

درود
چند ماه قبل لوکادیوم عزیز پستی فرستادند با نام برنج رایگان برای گرسنگان دنیا که خوشبختانه بازتاب خوبی هم داشت. الان در اپلیکیشن‌های فیس‌بوک هم چنین برنامه‌ای طراحی شده که نیاز به رفتن جداگانه به سایت را حذف می‌کند.
شما با نصب این اپلیکیشن هر روز یک دانه برنج به گرسنگان اهدا خواهید کرد.
با دعوت ده نفر از دوستانتان 100 دانه برنج کمک خواهد شد.
قسمت بازی این اپلیکیشن هنوز کامل نشده که امیدواریم در روزهای آینده بازی هم بالا بیاید تا با بازی کردن هم کار خیر انجام دهیم. Batting Eyelashes

01

بخشی از زمان استفاده از اینترنتتان را به کمک‌های بشردوستانه اختصاص دهید!
اپلیکیشن را نصب کنید و دوستانتان را هم دعوت کنید تا صوابی برده باشیم!

اپلیکیشین در فیس‌بوک
http://apps.facebook.com/giverice

20 دیدگاه »

  1. فیس بوکی نیستم ولی فیس بوکی ها رو دوست دارم 😉

  2. باران said

    چه جوری میشه فیس بوک عضو شد؟! 😦

    آناهیتا: از طریق لینک زیر عضو بشید عزیزم:
    https://www.facebook.com/r.php?r=102

  3. سیروس said

    کمک کنید گرسنگی در جهان خاتمه پیدا کنه ….
    …………………….
    باشه کمک می کنم
    ما که این دنیامون شده اخر عاقبت یزید شاید اون دنیایی داشته باشیم …

  4. محمد said

    سلام
    فکر کنم وبلاگ تان جالب باشد!!!
    نه شاید زیادی فکر کردم
    نوع نوشتن تان جالب است
    از مطالب تان خوش امد
    اومدم بگم خسته نباشید
    البته اهل خوندن مطالب این جوری (یعنی همین جوری که شما می نویسید) نیستم
    ولی تیتر هایش را می خوانم
    حداقل تیتر هایتان خوب است…
    موفق باشید … بیشتر تیتر بزنید
    خدانگهدار

  5. شیدا said

    اخه یک برنج که چیزی نیست

    این برنامه یعنی کاربران را به راحتی گول می‌زند که به اطلاعات شما دسترسی داشته باشه و اطلاعات شما را به تبلیغ دهندگان بفروشد و چه پولی از انها در می‌آورد ، ان موقع شما فکر می‌کنید یک برنج به جایی می رسد

    مطمین باشید گرسنگان دنیا گرسنه تر می‌شوند و این برنجها به کسی نمی‌رسد

    آناهیتا: درود شیدا عزیز؛ ممکنه این گفته شما برای ما و در جمع ما قابل فهم باشه ولی هیچ لزومی به این کار دیده نمیشه! سایت اصلی فقط با بازی برنج اهدا میکنه اون هم نه از طرف شما بلکه از طرف خود موسسه. این اپلیکیشن هم مانند هزاران اپلیکیشن موجود در فیس بوک کاملا قابلا تغییرات است. می توانید میزان دسترسی به اطلاعات شما را محدود کنید و البته لزومی برای اطلاعات کشیدن نمی بینم. و نکته آخر اینکه این موسسه از کمک های نقدی ما کار نمی کند، پس آنقدرها هم دستش برای کمک های بیشتر باز نیست. می توانید به سایت اصلی رجوع کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید. شادآزاد باشید

  6. persian365 said

    سلام
    من که عاشق حرکات بشر دوستانه هستم
    ولی شیدا خانوم هم بد نمی گفت
    ممنون

  7. sina said

    سلام
    اپلیکیشن خیلی جالبی بود من که اضافش کردم.

  8. babak said

    منم مي خوام بيام فيس بوك
    از بس كه شما تعريفشو كرديد

  9. babak said

    facebook.com FiLtER sHoDeH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. زهرا said

    بعيد ميدونم از ايران برنج زيادي ارسال بشه چون اساسا فيس بوك فيلتره

    دوما همونطوري كه شيدا نوشته اين برنامه back door هاي زيادي داره كه اطلاعات شما رو بدون اطلاع خودتون مخابره ميكنه

  11. gajamoo said

    بدون عضویت در فیس بوک،حاضرم یه گونی برنج تقدیم کنم.
    موفق تر باشی

  12. سلام! این دو پست اخیرتون جدا تحریک کننده بود! دارم سعی میکنم با ph proxy وارد سایت بشم! اما مشکل دارم! یعنی پروفایلم ساخته نمیشه! اورکات و مای اسپیسم امتحان کردم اما تو اونام نمیتونم پروفایل بسازم! اس اُ اس!!! راستی به منم سر بزنی خوشحال می شم!

  13. سلام
    به شما لینک دادم اگه دوست داشتید لینک من رو ثبت کنید

  14. mahshad said

    سلام:)
    ممنون از نوشته ها و مطالب قشنگتون… کلی استفاده می کنم… جالبه فیس بوکم فیلتره!

  15. من عضو نشدم اگنورش کردم!

    میگم با چی بلاگمو باز میکنی؟ من با هرچی باز میکنم خوب می بینم! میدونی شاید سرعت خوب نباشه عکساش نمیاد، کلش با عکس….

  16. سلام
    ممنون از بابت لینک
    فقط لطف کنید عنوان http://www.roodsar.com رو از مهشا به شبکه اینترنتی رودسر تغییر دهید

  17. مجی said

    سلام. به Thunderbird من خوش اومدی

    آناهیتا: خوشحالم منو قابل دونستید. شادآزاد باشید

  18. خوب آخه منو حسین یه نسبت دوری با هم داریم!!!!

  19. حسین said

    اه من اینجا هنوز نظری ندادم !؟
    راستی بگم این خنیاگر هرکسی رو تحویل نمیگیره هان
    اخه من میشناسمش چون یه نسبت دوری با هم داریم

  20. رهام said

    عجب !

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

