منم تبریک می‌گم!!

درود
آنان که از وردپرس دورید، آگاه باشید!
فضای رایگان وردپرس برای آپلود فایل به سه گیگابایت افزایش پیدا کرد! آیا وقت آن نشده کمی بیاندیشید!؟

نکته: آفرین به وبلاگ‌نویسان وردپرس! چرا؟ چون قبل از هر خبری در هر وبلاگی، حتی وبلاگ «مت» مدیر وردپرس این یک‌فتحی بود که به ما (وردپرس[دات]کامی‌ها) انرژی داد! مزیدی و امروزما هم خوشحالند! و حالا علی حسینی … (و این داستان ادامه دارد!)

26 دیدگاه »

  1. بابا ممنون. خجالتمان دادید. راستش از هولم فکر کنم همان اولین دقیقه که این تغییر اعمال شد خبر منم پست شد. اگر به من بگویند اولین کسی در جهان بودم که این خبر را منتشر کردم باز هم تعجب نمی کنم 🙂

  2. رهام said

    تبریک میگم

  3. رهام said

    از اون ور ها اومدی ، یک سری بزن . البته اگر وقت داشتی

  4. hosseinnn said

    سلام
    حالا باید فکر کنم با این همه انرژی چکار کنم!
    شما چکار کردید!؟

  5. مبارکه مبارکه

    پس از این به بعد شاهد آپدیت های بیشتر هستیم دیگه نه 🙂

  6. محمدرضا said

    من هم تبریک می‌گم !!! مبارکمان باشد

    موفق باشی 😉

  7. علی حسینی said

    سلام ما رو هم به جمع خوشحال هااضافه کن .
    یه مجلسی هم بر پا کردم اگه یه سر بزنی خوشحال میشم.
    به سلامتی مبارک باشه

  8. رضا عظیمی said

    حالا دیگه همه می ریزن تو وردپرس بعد ما می شیم جزء قدیمی ها و ریش سفیدها…چه حالی کنیم با آش خورها.

  9. rooznote said

    این یک نظر نیست.
    این دعوت رسمی از شماست تا به سایر وبلاگ نویسان شرکت کننده در این اجماع برای حمایت سراسری وبلاگ نویسان ایرانی از آزادی دانشجویان دربند اضافه شوید
    در صورت تمایل
    برای اطلاعات بیشتر به «روزنت» سر بزنید
    http://rooznote.wordpress.com/2008/01/22

    با سپاس » روزنت»

  10. Keshvary said

    منم تو دلم خوشحالم اگه میشه اینو به بقیه هم بگید :دی

  11. تبریک دارد البته. تجسم کنید زمانی را که به ماخواهندخندید و خواهند گفت: دلشون به 3 گیگاخوش بوده!

  12. البت ما هم خیلی خوشحالیم !
    اما این به چه درد می خوره ؟؟!

  13. زهرا said

    ما كه از اينجا فهميديم
    مرسي

  14. سيروس said

    من با اينكه هاست خودمو دارم ولي به ورد پرس ناخنك ميزنم سه گيگ فضا ادمو وسوسه مي كنه

  15. gajamoo said

    امیدوارم که این داستان همینجا ختم بخیر شه.
    موفق تر باشی

  16. modir said

    خانم دانشور وبلاگم آب و جارو کردم و دوباره شروع کردم به نوشتن خوشحال می شم تشریف بیارین .

  17. صادق said

    گرچه وردپرس ما از نوع دات کام نیست، اما به هر حال ما هم خوشحالیم و تبریک می گوئیم.

  18. عوضش وبلاگ من گل گلی تره!!!! :دی
    بابا جان نمیشه که یکسالو نیم آرشیوو ول کرد به همین راحتی! انقدر اذیت نکنید آدمو شب امتحانی!!!

  19. قبل از 10بهمن حتمن به بلاگم بيا….. بعدش هرگز.

    جدن؟ حالا ميشه اين 3گيگو كسائي مثل من كه 5مِگِشم استفاده نكردن، واگذار كنن يا اجاره بدن؟ رهنم قبوله…

    به هوش باشي رفيق…..

  20. هنوز فایل‌های exe. رو نمیشه آپلود کرد. یا سایر فرمت‌ها. اما جای خوشحالی داره. دستشون درد نکنه.

  21. هیچم این ورد پرس خوب نیست..مگه بلاگفا چشه؟ گول حرفهای خنیاگر بادم نخورید اون تنها کاری که نمیکنه درس خوندنه

  22. isfahan_kaktous said

    سلام خانم دانشور.
    به جا که میارین؟!
    همون دوست قدیمی (البته اگه قابل باشیم)
    این فایل کار یکی از بچه هاست که به نظرمون قشنگ میرسید البته این کار در استان منتخب هم شده.
    آدرس این فایل: http://www.persianupload.com/download.php?file=q1w78dyvpa8bj56e8ho9.rar
    گفتم چون بازدیدهای شما خیلی بالاست و از ذوق شما خبر داشتم گفتم واسه شما بفرستم.

  23. hala said

    bazam ham uni haye sabegh
    vaghte in nashode yezare bikhil wordpress beshid man be ki begam ke style toon beham rikhtast be chi omid darid…….

  24. 🙂

  25. باران said

    حالا کی از همه اش استفاده می‌کنه؟!

  26. سعید said

    ایول !
    وب لاگ با ظرفیت بالا !
    سرویس دهنده های ایران یاد بگیرند !

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه