کلمات جستجو شده برای رسیدن به این وبلاگ

بازی جالبی در حال اجرا بود که من هم توسط دوست عزیزمان محمد کشوری (وبلاگ چکیده ای از تازه ترین ها) در اینجا دعوت شده بودم. من همون اول نمی رم سر اصل مطلب و می خوام چند کلام براتون افاضات کنم!
یکی از دلایل انتخاب وردپرس (برای من و بسیاری از وردپرسی‌ها) رتبه بهتر وبلاگ‌های وردپرسی در جستجوها است، پس لیست کلمات جستجو شده روزانه هر وبلاگ باید کلمات بسیاری باشد که گاهی خنده دار هم به نظر می رسند. (در ادامه عرض می کنم.)

برویم سراغ کلمات جستجو شده
1- یکی از کلمات اصلی برای رسیدن به وبلاگم اسم خودم است!
این جستجو زمانی که کم کار می شوم به شدت افزایش پیدا می کند!! فکر می کنم به دنبال خبر دستگیری و این حرف‌ها می گردند که سر از وبلاگ اصلی خودم در می آورند. Laughing

2- یکی از نقاط قوت وردپرس سیستم کامنت گذاری آن است (که به اندازه کافی در مورد آن نوشته شده است.) اما جایی ندیده‌ام بگویند نظرات ثبت شده در وردپرس هم در جستجوها تاثیر دارد! بله درست است، اگر کسی برای یک وبلاگ وردپرسی نظری ثبت کند در جستجوها تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل است که روی نظرات ثبت شده در وبلاگم حساسیت نشان می دهم. به هرحال از مشتریان ثابت وبلاگم کسانی هستند که با جستجوی کلمات «دانلود تحقیق کارآفرینی، اکسل، اکسس» به وبلاگم رسیدند در حالی که من هیچ وقت در مورد آن مطلبی ننوشتم، تنها نوشته در وبلاگم مربوط به یک نظر است که نوشته: «تحقیق دانشجویی با قیمت مناسب…»

3- لیست کلمات جستجو شده خنده دار و یا عجیب!
خواهر زن – سوالاتي درباره خود كشی – صمد اقا و احمدی نژاد – گروه های شیطان پرست ایران – كليپ فرزاد حسني در زندان – عمو عباس – عکس عربا – محیط ساندویچی ها – گالری عکس گوسفند – بسیجی به انگلیسی – اشتباه تايپی …

4- لیستی که مجبورم از داخلش خیلی چیزها را سانسور کنم!
دختران قشنگ خوشگل – سکسی – فیگور زنان – عجب چیزی دختر – عکس کف پای دختر – آمار دختران ایران – داستان من و زن عمو – دختر معتاد می خوام …

7 دیدگاه »

  1. مهران said

    در مورد اين کلمات سانسور شده بگم خدمتتون که بعضي از اين کلمات رو که آدم ميبينه دو حالت براش پيش مياد: 1-خندش ميگيره 2- خجالت ميکشه 3- خندش ميگيره :دي

  2. Keshvary said

    ممنون از لطفت . حالا از این بند 4 چیزی هم تو وبلاگت پیدا میشه ؟ :دی

    آناهیتا: درود؛ نه!!! نمی دونم قضیه چیه! ولی خودم که تا این مطلب چیزی ننوشته بودم، شاید توی کامنت ها چیزی بوده؟

  3. Reza. R said

    بعضی کلمه ها واقعا خنده دار.
    این نشونه ای از فرهنگ پایین بعضی از کاربران اینترنته. البته فقط توی ایران این طور نیست تو همه جا همچین کاربرانی هستند ولی دیگه تو ایران دارن میترکونن !!!

  4. يه‌دوست said

    سلام گرامی
    مسلما نام زيبای شما در صدر جستجو برای يافتن مطالب زيبايتان قرار دارد.
    ولی بند 4 هم عجب تحفه‌ای‌ست!!

  5. grayidea said

    منم با اين كلمات كلي مي خندم ! بعضيهاشون كه خيلي جالبه !

  6. Bamdadi said

    جالبه که بعضی از کلماتی که جستجو می‌شه هیچ ربطی به وب‌لاگ من نداره! مثلا من نوشتم «تصفیه اطلاعات در جامعه اطلاعاتی» و طرف دنبال «تصفیه» آب و فاضلاب می‌گشته!

  7. شوبیر said

    لطفا عکس بفرستید

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه