اهدافی که می‌خواهی در سال 2008 میلادی به آن برسی را بنویس

درود

داخل 169 دعوتنامه اپلیکیشن‌های مختلف در فیس‌بوک که برای من ارسال شده بود در حال چرخش و نرمش بودم که به یک اپلیکیشن خیلی جالب رسیدم، اپلیکیشنی که باعث شد یکم به آینده‌ام فکر کنم، به برنامه‌هایی که نوشتم و بعضی اوقات به آنها اضافه می‌کنم ولی کمتر برای رسیدن به لیست اهداف تلاش مستمر می کنم.

نام اپلیکیشن «در سال 2008» است؛ با نصبش شما باید هفت هدف خودتان را که قرار است در سال 2008 به آنها برسید را بنویسید. چون معمولا ما خیلی از وقت خودمان را در فیس‌بوک می‌گذرانیم چه بهتر که این اپلیکیشن را جایی قرار بدهیم که همیشه جلوی چشممان باشد! یادتان باشد یکی از رموز موفقیت «نوشتن اهداف» و همراه داشتن اهداف است، پس چه بهتر که ما در صفحه شخصی خودمان این کار را انجام بدهیم؛ با اینکار ممکن است تلنگری به دیگرانی که از صفحه ما دیدن می کنند هم زده باشیم.

انقدر عجله برای نوشتن این پست کردم که چندتا هدف همینجوری (!) در اپلیکیشن ثبت کردم که به زودی تصحیحشان می کنم؛ حالا چرا اینهارو گفتم!؟ چون این اپلیکیشن یک امکان به شما می‌دهد که اهداف کسی که شما را دعوت کرده را بدون رفتن به صفحه آن شخص ببینید، من هم 20 نفر از دوستانم را دعوت کردم!!

اپلیکیشن را نصب کنید.
پ.ن: شما هنوز توی فیس‌بوک عضو نشدید؟؟؟ Surprise زودباشید!

19 دیدگاه »

  1. محمد said

    متاسفانه من زیاد نمیتونم با این فیس بوک کار کنم سخته یکم!

    آناهیتا: سخت نیست، کمی تمرین و تکرار می خواد و اگر با اینترنت DialUp کار کنید واویلا!!!؛ سپاسگزارم برای ثبت نظر

  2. حسین said

    بابا شب امتحانی بی خیال

  3. حسین said

    من نتونستم کاری کنم باید اموزش بگذارید

  4. openbase said

    من پروفایل شما در فیس بوک رو برای دیدن این اپلیکشن نگاه کردن اما هیچ اثری از اون ندیدم!

    آناهیتا: درود؛ آدرس را قرار داده بودم، اما دوباره این کار را می کنم: http://apps.facebook.com/thisyear/

  5. kochebagh said

    دیدم یه چندتایی هدف نوشته بودین
    خرید ماشین و درس خوندن خوبه
    اما اگه فیس بوک بذاره
    😉

  6. رضا عظیمی said

    باشه یه فکری واسش می کنم..اما چون تو گفتیا فقــــــط

  7. jameie said

    من هنوز معتاد نشده به فیس بوک در حال ترک اونم

    شرمنده هنوز دستام به تخت بسته است 🙂

  8. و خداوند فرمود :
    ای کسانی که ایمان اوردید یه آموزش فیس بوک حسابی در وبلاگتان بنگارید
    باشد که کسانی هستند حال سر و کله زدن با فیس بوکا ندارند!
    .
    دستور خدا هم غیر قابل برگشته!!
    این طور نیست!؟

    آناهیتا: ما روی حرف شیخ الشیوخ که حرفی نمی زنیم! مخصوصا الان که با دلیل و مدرک فرمودید!!

  9. ایلیا said

    سلام
    من نمی دونم این اپلیکیشن و این فیس بوک چیه میشه یه ذره بیشتر توضیح بدید .
    سال 2008 بر شما مبارک ایلیا

  10. ayyoob110 said

    بابا با این DialUp لعنتی که نمیشه!

  11. منم تندی رفتم اددش کردم که بنویسم هرچی فکر کردم دیدم هیچ تصمیمی ندارم :-p ریموش کردم !

  12. soboone said

    خداییش با دایال آپ سخته من که خسته شدم این پس فردا جان راست میگه

  13. Keshvary said

    باید جالب باشه میریم برای نصب …

  14. modir said

    ای بابا غم دایال آپ یه طرف . غم فیل تر بودنشو چه کنیم .

  15. […] تا یکی دو هفته برام جالب نبود، اما وقتی از وبلاگ دکتر و آناهیتا دانشور خوندم تازه فهمیدم که قسمت اصلی فیس بوک […]

  16. adehghani said

    تلنگرت به من هم خورد.
    فعلاً اپليکيشن رو اضافه کردم.
    بايد فکر کنم ببينم چه اهدافی دارم.

    راستی اگه کسی در مورد فيس بوک کمک خواست ما هم در خدمتيم.

  17. adehghani said

    اون بالا يه نفر مشکل ف-ی-ل-ت-ر داشت ؟
    آناهيتا بهش اطلاع بده از firefox استفاده کنه و 2 آدرس زير رو هم يه سياحتی بکنه:
    http://adehghani.wordpress.com/2008/01/06/phproxy/

    http://www.youunblock.info/

  18. adehghani said

    آنی جون.

    موضوع افزونه های فاير فاکس رو توو وبلاگم چک کن.
    همه رو تست کردم و نصب کردم.

    تو فیس بوکم هم گذاشتم.
    اگه تو فاير فاکس تازه کاری بايد بگم با نصبش خودت می گی خداحافظ IE !

  19. emal said

    Hi how are you?
    thank you very much for your excellent application on face book.
    can I ask a question : why you don’t reply my massage.
    If you feel uneasy excuse me for my questions
    pleeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssseeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
    thanks
    hope hear you soon
    bye

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

