بی فکری مسئولین باعث رشد سایت‌های سکس، پورنو و فساد

وبلاگ‌نویس‌های سرویس وردپرس[دات]کام چند هفته‌ایست شاهد رشد سایت‌های پورنو در این سرویس هستند که یکی از دلایلش فیلتر شدن دامنه httpS وردپرس است!
طبق قوانین وردپرس سایت‌های که با نام سایت‌های Mature شناخته می‌شوند حق نمایش در قسمت سایت‌های عادی را ندارند، دلیلش هم بسیار واضح است و در مورد آن بسیاری از دوستان نوشته‌‌اند.

ما نه مخالف غریزه‌های طبیعی وجود انسانیم که مسلما آفریننده ما بنا به حکمت آنها را در وجود ما قرار داده و نه خواهان پشت ویترین گذاشتن اینها!
اما بی‌فکری مسئولین فیلترینگ ایران باعث شده برای ثبت اینگونه وبلاگ‌ها در لیست سایت‌های نامناسب برای افراد زیر 18 سال، دچار مشکل باشیم. زمانی برای گزارش سایت‌ها و وبلاگ‌های سکسی به صفحه‌ای فیلترشده می‌رسیدیم که S خوشبختی کنار ما بود و با اضافه کردن آن به نام دامنه صفحه مورد نظر باز می‌شد و گزارش ارسال می‌شد، اما از زمان مسدود شدن تمامی دامنه‌های SSL وردپرس[دات]کام امکان گزارش دادن از خوانندگان وبلاگ‌ها گرفته شده است و چون نیاز به استفاده از فیلترشکن دارد عملا گزارشات بسیاربسیار کمتر شده و همین امر باعث نمایش سایت‌های سکسی در میزکار وبلاگ‌نویسان این سرویس شده.

مسئولین محترم واقعا وقت آن نشده که از عقلی که خداوند حکیم در کاسه سرتان قرار داده استفاده کنید؟

34 دیدگاه »

  1. حسین said

    سلام
    واقعا که چه بر سر معنویت ما که نیاوردن
    قرار بود بیشتر بشه نه اینکه اصلا نایاب بشه
    تا حال فکر میکردم فقط ایران ویران شده اما خیلی چیرای دیگه هم نابود شده

  2. gajamoo said

    سلام دوست عزیز.
    از دو روز پیش خسته شدم از بس که این وبلاگ ها رو mature کردم خواهش می کنم در صورت امکان یک ایمیل هم به آقای Mark تو وردپرس بزنید و اطلاع رسانی کنید که شر این وبلاگ ها رو از سر وردپرس های کم کنه.
    tosreports@wordpress.com

    اینم لینک اون مزاحم هایی که خودتون می دونید.
    http://eni4eni.wordpress. com

    http://sex2sex.wordpress. com

    http://sexygirl4eni.wordpress. com

    دیگه با خودتان هست.
    لطفاً بعد از خواندن،کامنت من رو حذف کنید.
    ارادتمند همه وردپرسی ها
    گجمو

    آناهیتا: درود؛ راه‌های مختلفی برای گزارش هست؛ من هم هرطوری شده گزارش می‌دم، و البته که خیلی خسته شدم. شاید در موردش بنویسم. من لینکهای این وبلاگ‌هارو از حالت لینک درآوردم. شاد باشی گجمو جان؛ لطف کردید سرزدید

  3. پدرام said

    اگر کار دست آدم عاقل بود که به اینجا نمی رسید.پس فکر این که از عقلشون استفاده کنند رو از سرتون بیرون کنید!

  4. سیروس said

    چي بگم والله ..

  5. Bamdadi said

    من هم گزارش کردم. به این کار می‌شه گفت «شارلاتانیسم» و «اوباش‌گری» در دنیای «وب» که باید «پلیس وب»‌ جلوش رو بگیره. جای برادران نیروی انتظامی این‌جا خالی 🙂

  6. دمدمی said

    این بحثی که شما مطرح کردید ریشه های عمیق جامعه شناختی دارد که در تخصص بنده برای باز کردن موضوع نیست چیزی هم اگر بگویم نظر شخصی خود را گفته ام. اما به هر حال قضیه به وردپرس ختم نمی شود بقیه هم به این درد مبتلا هستند که گفتم باید از کجا درد را شناخت.
    ایما خواستیم وارد سیستم وردپرس شویم که متاسفانه فلیتر است و فعلا هنوز تصمیمی نگرفته ایم اما واقعا وسوسه انگیز است این وردپرس!

  7. rooznote said

    در انتخابات شرکت نمی کنیم
    همراه شو عزیز تنها نمان دگر؛ کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود.دشوار زندگی هرگز برای ما ؛ بی رزم مشترک آسان نمی شود ؛ من اگر برخیزم , تو اگر برخیزی ؛ همه بر می خیزند.مرگ بر حکومت اعدام و سنگسار اسلام

    نتایج آرا مردم در انتخابات برای رهبران رژیم مطرح نیست، امّا حضور در انتخابات برای حکومت بسیار مهم تلقی می شود. اهمیت حضور مردم در انتخابات را می توانید در سخنان آخوند خامنه ای در سفر یزد بیابید. خیلی خلاصه و مفید به شما بگم، علی شیره ای گفت: “حضور مردم در انتخابات، مغایر است با آنچه بیگانگان می خواهند.” شاید قبلاً برای شما گفته باشم، رژیم اسلامی از حضور شما در انتخابات سوء استفاده می کند و شما را به عنوان انقلابیون و پیرو خط امام به دنیا معرفی می کند. اگر دنیا هیچ حرکتی از مردم ایران نبیند، در نهایت حمایت ها از بین خواهد رفت. بود و نبود این رژیم، به بود و نبود شما در انتخابات بسته است. عدم حضور شما در انتخابات شکست بزرگی برای جمهوری اسلامی است
    http://rooznote.wordpress.com/2008/01/17

    لطفا دوستانتان را متقاعد کنید که برای آزادی ایران و بخاطر نابودی جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت نکنند.

  8. مهدي مصطفايي said

    اولا که سلام، احوال محوالی نمی پرسی آنی جان، خبری ازت نداریم ؟ !

    دوما هم که منم یک وبلاگ آموزش سکسولوژی روی وردپرس باز کردم اونو لطفا گزارش ندید چون مطالبش برای کاربران مفیده !

    http://ktaski.wordpress.com/

    سوما، من با گزارش دادن موافقم اما با حذف شدن کسی موافق نیستم، دلیلش هم این است که نباید صدای کسی خاموش شود هرچند که حرف بی حساب میزند، شما اگر صد بار این وبلاگها را فیلتر کنیدذو حذف کنید چون زمینه رشد دارند بازهم رشد پیدا میکنند.

    تا زمانیکه مشکلات جنسی جامعه ما دست کاردان خودش که همانا مراکز فرهگی و آکادمیک اند نیافته ، این چیزها قابل پیش بینیه .

    با سپاس / مهدی

    آناهیتا: درود مهدی جان؛ اختیار دارید ما که همیشه مطالب شمارا دنبال می‌کنیم، اما انقدر کامل می‌نویسید که من بی‌سواد جرات نظر غیرکارشناسی دادن ندارم!! در مورد این موضوع هم من حرف‌هام رو زدم ولی باید نکته‌ای را بگم، گزارش دادن حزف کردن نیست، اجازه ندادن به نمایان شدن در همه مکان‌هاست؛ شادآزاد باشید

  9. shahnam said

    متاسفم در اين مورد ولی يه موضوع است که میخواستم در موردش فکر کنيد
    ضرب المثل » مشت نمونه خروار» راشنيديد
    شايد اين نشان دهنده جامعه و مشکلات و عدم آموزشهای صحيح در جامعه باشد
    اينطور فکر نمی کنيد؟

  10. sinac said

    آناهیتا… بهت تبریک میگم ، تو موفق شدی آرزوی منو برآورده کنی، بیشتر وبلاگهای ناجور حذف شدن، هروقت می آمدم توی داشبوردم همش این لینکهای مزخرف رو میدیدم،

    آخه یکی نیست به این کسایی که عکسای ناجور رو تو وبلاگشون میزارن بگه بچه مگه تو خودت خانواده نداری؟ بگه با اینکارت داری آبروی فارسی زبان رو تو دنیا میبری!
    هند رو که همه میدونن کجاست؟ حوب الحم دلا… آمار اینترنتی نشان داده س.. اول تو هند زیاده بعد تو وطن خودمون! من فقط یه چیزی میخواستم بگم اونم اینه که به این نمیگن آزادی بیان به این میگن آبرو ریزی. خواهشا یه بار دیگه این پست منو بخونید بعد خودتون قضاوت کنید.

  11. Keshvary said

    واقعا خیلی وضع بدیه . منم خیلی از این وضع ناراحته …

  12. Keshvary said

    ناراحتم …

  13. واقعا زشته
    قباحت داره
    مایع شرمساریه
    مایع خفته!
    بی تربیت ها !
    خیلی خوب شد که گزارش دادید تا حذف بشه!
    اما چرا اجازه ندادید من یه سری قبلش بشون بزنم برای ارشاد کردنشون!!
    شاید ارشاد می شدن!
    اگه وبلاگ دیگه ای هست لینکش را قبل از حذف بدید من تا برم ارشادشون کنم!!

  14. roozl3eh said

    قبل از هر چيز خيلي اهميت داره كه بگم : منم مثل شما از ديدن اون مزخرفات تو ليست WordPress متأسف شدم
    به نظرم اون نويسنده از عوامل و مزدوران حكومت آخونديه و با نوشتن اين مسائل قصد ايجاد زمينه براي فيلترينگ كامل سرويس وردپرس از سوي حكومت رو داره
    واقعيت اينه كه
    1- در كشور ما حكومت فاسدي بر سر كاره كه كوچكترين آزاديهاي جنسي رو سركوب ميكنه ، زنان و مرداني كه آزادانه تن به يك رابطه خارج از ازدواج داده باشند را به طرز وحشيانه اي به قتل ميرسونه (مجازات سنگسار)
    2- از طرف ديگر مأموران ديو صفت منكراتش خانم دكتر جوان و معصومي رو در يكي از شهرستانها به زور از نامزدش جدا ميكنند و با خود به نيروي انتظامي ميبرند و آنجا به طرز وحشيانه اي او را مورد تعرض قرار داده و سپس در همان جا دار ميزنند .
    3-آقاي (بیپ!)

    4- تمام خسارات مالي اقتصادي كه حكومت آخوندي بر مردم ايران وارد كرده با آمدن يك حكومت آزاد ف دموكرات و سكولار قابل جبران است اما تصور نميكنم اين بي اخلاقي كه حكومت اسلامي بر جامعه حاكم كرده با سرنگوني حكومت از بين برود .
    دروغ ، تزوير ، فريب كاري و .. ميراث واقعي حكومتيست كه خود را به دروغ آسماني ميپندارد

    ايران سربلند ، ايراني سرفراز و پرچم زيباي سه رنگ شيرخورشيد نشان ايران در اهتزاز باد

  15. maryamss said

    ااصلا انگار نه انگار خانواده میشینه پای این ورد پرس.من که دیگه نا امید شده بودم.ولی بازم سر و کله چنین وبلاگ هایی پیدا میشه.فقط همش این سوال برام ایجاد شده مبنای فیل ترینگ مخابرات چیه!دچار یاس فلسفی شدم.

  16. سلام به وبلاگ ده بهمن حتما سر بزن و حمایت کن. لینکش تو وبلاگ من هست

  17. ای خانم اگر دردم یکی بودی چه بودی! راستی لینکتون کردم…

  18. زماني به وردپرس مهاجرت كردم، دلايل متعددي داشت مثل ارتباط زياد وبلاگ‌نويسان اين سرويس با هم، حرفه‌اي بودن، پشتيباني قدرتمند، عدم فيلتر وبلاگها، و اينكه سيستم تميزي براي وبلاگ‌نويسي بود اما كم‌كم بايد جا را براي سكسولوژيست‌هاي محترم در اين سرويس باز كرد.
    احتمالاً از اين سرويس صرف نظر خواهم كرد، همان به كه به هاست خودمان مهاجرت كنيم. اما تا بتوانم در امر نابودسازي اين وبلاگها و سايتها تلاش خواهم نمود.

  19. باران said

    کمی تا قسمتی این وبلاگ ها فکر بلاگر ها را مشغول کرده،این شاید از معدود اشکالاتی باشه که میشه به وردپرس گرفت

  20. delzadeh said

    کماکان دعامی کنیم جامعه ازنظر فرهنگی به رشدکافی برسد!

  21. بابک said

    سلام
    پیشنهاد می کنم دامنه تونو مستقل کنید. عالی می شه.

  22. بابک said

    اگه مایل بودین من کمکتون می کنم

  23. آناهیتا
    این دیگر وظیفه ماست که محیطمون رو عین قبل کنیم. من که فیلترینگ ندارم تمام تلاشم را می کنم

    راستی من فید وبلاگهای دوستانم را به کل از دست دادم. برای همین از دوستانم که در لینکدونی وبلاگم هستند خواهش کردم که در آدرس زیر فید وبلاگ خودشان را ثبت کنند. ممنون می شوم که شما هم لطف کنید.

    فید وبلاگت را به من هدیه کن!
    http://1fathi.wordpress.com/2008/01/21/present-your-feed
    قربونت. ممنون

  24. parissa said

    رسماً ازتون دعوت مي كنم در آخرين بحث از وبلاگم ، نظرتونو بنويسيد .

  25. […] خود باعث ترویج و گسترش این وبلاگها بودم . و برخلاف نظر آناهیتای عزیز که بی فکری مسئولین را علت گسترش این وبلاگها میدونه ، من […]

  26. درود
    اما اون لیک ها که گجمو گذاشته همگی حذف شده اند!!

  27. باران said

    سلام
    من خوارکت رو وارد خوارک پزم کردم،لطفا شما هم مال من را میل کنید
    نوش جان ،دو نقطه دی

  28. رهام said

    به نظر من هنوز وقتش نشده
    آخه این ها اهل خرید و فروش هستند نه مصرف

    موفق باشی

  29. sinac said

    دوستان گرام، یه سایت ناهنجار دیگر در ووردپرس باقی مانده
    http://clipirani.wordpress.com/
    لطفا به ووردپرس گزارش دهید.

  30. eni said

    سلام اگه براتون ممکنه این نظر رو تایید نکنید.
    من میدر همون شایت هایسکسی هستم که آقایه جاجامو گفتن .
    فکر نکرد ببینه چرا من این کارو میکنم ؟
    آره حق با اونه من دارم کار اشتباهی می کنم اما چرا ؟
    چرا این کارو میکنم ؟
    من خودم علاقه مند تاریخ هستم http://www.tarikhema.ir یکی از سایت های مطرخ ایران تو بخش تاریخ باستان.
    یه سایت سکسی..با روزی 40.000بازدید اینا کی هستن ؟
    من برای ارضا خودم این کارو نکردم.من نه اون حد اما بعضی واقعا نیاز دارن.
    من برای پ.ل این کارو کردم . با اینکه من دانشگاه روزانه می خونم اما خرجش خیلی زیاده و وقت کار دیگه نداشتن.
    آقایه جاماکو با این کارش منو بیپاره کرد و دارم میشم.
    آخرین مقاله من در مورد »ما برده ایم « بود در ههین موارد بود.
    اما بهتر بود که منئ پاک نمی کردن.
    …….
    من یه بدبخت نیستم که فکر کنی از پشت کوه اومدم و زیبایی ندارم سکس ندارم. بی ارضه هستم نه.
    پول دار هم هستیم اما نمی خوام کسی پول بگیرم.
    ماده 19 قانون اساسی میگه همه آزادن در دانستن همه چی.
    آخه شما به مسئولان میگید بی فکری ؟ ما داریم زیر بار ظلم و ستم طبیعی میمیریم. هنوز داری از بی فکری سخن میگی ؟ یه آخوند احمق چطور بیاد منو فیلتر کنه ؟
    واقعا یه کسی که قدرت نظامی نداره باید بیاد سرور ما شه ؟
    یه ]خونده تر تمز روی طاقچه نشسته ؟
    راستی من یه مقاله داشتم مقایسه دین ایلام با بودا ! من ممقاله ماه خاور میانه در در آسیا مطرح شدم اما اجازه ندادن یه کنفرانس بدم.اون موقع 17سالم بود اون مقاله رو دادم جون بودم چه فشاری بهم اومد.یه آخوند نمی توست قبول کنه یه پسر کوچولویه مامانی اومده از خدا سخن گفته از علی و محمد بهتر از او
    نمی دونم مثل اینکه خیلی دلم پره و بغض دارم. اما دله مو شکستید .
    enikazemi@yahoo.com
    http://www.snowtime4eni.blogspot.com

  31. eni said

    خدایا چونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت .

  32. eni said

    آزادی مساوی سکس نیست.

  33. eni said

    یه چیزی هم بکم همین دوست شما جاماکو خودش فیلتر شکن و کلیپ سکسی گذاشته واقعا تعاسف باره.
    می دونی پرا چوت بازدیدش بالا بره.
    چون بی شخصیته

  34. hassan said

    gfgf

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

