اندر احوال آنی‌نی

درود
چقدر آدم بی‌نظمی شدم! فکر می‌کردم روی برنامه‌ریزی حرکت می‌کنم اما الان نظرم فرق کرده!
این چند هفته که غیبم زده بود اتفاقات زیادی افتاد که فعلا بی‌خیال. یک کار نیمه وقت هم بود که بعد از کلاسم برای کمک به یکی از دوستام پیشش می رفتم (و هنوز هم می روم)؛ با تیم «تغییر برای برابری» هم در ارتباط بودم و خوشبختانه تیم اصفهان هم تشکیل شد که الان در مرحله برنامه‌ریزی می‌باشیم.
چند روزی است که تقریبا بیکارتر از همیشه هستم و تمام مطالب و نوشته‌های دوستانم را مطالعه کردم؛ البته هنوز فرصت نکردم به دوستان قدیمی و صمیمی و عزیزم در 360 سربزنم، به هر حال از قدیم گفتند صله رحم خیلی فواید داره!! (خوبه آخوند نشدم با این افاضات کردنم Chatterbox) ما هم درحال صله رحم دیجیتال هستیم. – صله رحم رو درست نوشتم؟

از همه دوستانی که در این مدت به قکرم بودند و ایمیل فرستادند و یا به نوعی دیگر ابراز نگرانی کردند (+) بسیار سپاسگزارم، انشاالله در مجالس شادی تک تک شما جبران بنماییمParty

درخدمتتان هستم.
شادآزاد باشید.

6 دیدگاه »

  1. vahid said

    سلام دوست عزیز شما می توانید رایگان سایت خود را در دایرکتوری کاملا فارسی ما ثبت کنید این کار به شما کمک می کند تا در موتور های جستجو اعتبار بیشتری کسب کنید منتظر حضور شما هستیم
    اگر با چگونگی ثبت لینک مشکلی داشتید به ادرس زیر بروید
    http://dir-link.com/page.php?id=news
    اینکار در راستای همایت از ایرانیان صورت گرفته تا بتوانیم خود را به جهانیان معرفی کنیم

    دوست خوبم به امید فردایی که ایران و ایرانیان در جهان وب جایگاه اصلی خود را پیدا کنند

    سوالی بود با من تماس بگیرید ای دی من vahid_sarhadi2002

    موفق باشید

    آناهیتا: درود؛ خودتون زحمتشو می کشیدید دیگه!! :دی

  2. ما هم دلمون برای نوشته های شما تنگ شده بود .

    آناهیتا: سپاسگزارم ارسلان جان؛ شما لطف دارید

  3. حسین said

    سلام دوست عزیز
    هر چی تلاش کردم تو360 نظری ثبت نشد

    اما اگه فکر میکنید با این توضیحات نگرانی دوستان کم میشه , نمیشه
    تیم , باند, تشکیلات , تغییر برای برابری وبرنامه ریزی
    من فکر کردم در مدتی که نبوده اید تغییر روش دادید به مانند رئیس جمهور که بدون هیچ تقصیری حلالیت طلبیدن
    اما شما با این همه تقصیر…
    گذشته از شوخی منم امیدوارم فرصت کنید به دوستان قدیمی وصمیمی وعزیزتون سری بزنید
    ضمن اینکه منم نمیدونم سلح رهم رو چه جوری مینویسن
    موفق باشید

  4. Keshvary said

    ما همیشه منتظر شماییم …

  5. jameie said

    درود بر آناهیتا 😉

    من که چه با فید چه حضوری مشتری هستم 😛

    ولی خوب اگه به مطالب خاصی نظرنمیدم قبلا دلیلش رو توضیح دادم 😉

    امیدوارم به هر کاری که مشغول هستی با شادی و موفقیت همراه باشه

    سبز و سرفراز باشی 8)

  6. madjidafshari said

    سلام خوبه که بالاخره خبری ازشما رسید هرچند این خبر و ماجرای تیم می ترسم به بی خبری رهنمون سازد جماعت مشتاق دل نوشته هایتان را و + را.موفق و پایدار باشید.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

