فیس بوک

در مورد فیس بوک فقط این را می گم که ازش دوری کنید!
اپلیکیشن «اعتیاد به فیس بوک» من 14٪ بود. امشب کمی سرگرم امکانات خیره کننده شده بودم که دیدم چندین ساعت بدون حرکت، اعمال فرهنگی! انجام می دهم! خوب اعتیاد من در یک شب به 39٪ رسید که فکر می کنم بالاتر هم برود!!

پروفایل من در فیس بوک: http://profile.to/anahitad

6 دیدگاه »

  1. کشوری said

    من میدونم چی میگی . 39% که چیزی نیست 200% هم بشه کمه :دی

  2. hossein said

    سلام
    مرسی از نظراتت .نامرده کسی اگه سر حرفش نمونه مخصوصا اگه احمدی نژاد رای نیاره انواع نوشیدنیه سرد وداغ هم سرو میشه فقط لطفا از یک هفته قبلش تعداد نفرات رو بده برای تدارکات!!!!

  3. kptools said

    معتاد ! معتاد !

  4. محمد said

    سلام
    خوشبختانه مسئولین قسمت فیلترینگ برای جلوگیری از گسترش این ماده مخدر خطرناک به سرعت و با نهایت قدرت به مقابله با این جرسومه فساد یعنی فیس بوک پرداخته و آن ملعون را فیلتر کرده اند !!!

  5. Mehran said

    آخر من میمیرم و این فیس‌بوک رو نمیبینم! (این‌و کی میگفت؟!!!)

  6. مسعود said

    من که به خودم افتخار میکنم!!! چون فیس بوک مصرف کردم و معتاد نشدم!!!!!

    خودش میگه 9% معتادم ولی به نظرم صفر درصدم نیستم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

