از صدا و سیما شکایت می کنم!

دیگر طاقت این غرب گرایی و دوری از شعونات (!) اسلامی را ندارم. نشان دادن ساز آن هم در رسانه ملی؟ خدا جزایشان را بدهد.
یعنی چه؟ اصلا چه معنی می دهد یک نفر بیکار، با تیپ و وضع فجیع، با آن مدل ریش باریک بنشیند و ساز بزند و آواز بخواند؟

نه تنها از صدا و سیما بلکه از نظیرشنبه و چهارشنبه و دوم هم شکایت می کنم. استعمارزدگان می خواهید مردم ما را گمراه کنید؟

18 دیدگاه »

  1. روی حمایت من هم حساب کنید!

    آناهیتا: سلام علیکم و رحمت الله دکتر! پشتیبان قدرتمند احتیاج داشتیم که خوشبختانه یافتیم!

  2. مرتضی عارف said

    ا- شعونات درست نیست: شئونات درست است
    2- مسخره کردن هم یکی از راههای اعتراض کردن است، مگر نه؟

  3. شکوفه said

    والا!

  4. grayidea said

    من هم تعجب كردم!!

  5. چند روز پیش شبکه مازندران یه ویالونیست را آورده بود برای اجرای برنامه، معمولا سازهای گیتار و سنتور و امثالهم را راحت می‌شه نشون نداد، اما برای اینکه ویالون دیده نشه فیلمبردار رفته بود از پشت یه گلدون و صورت نوازنده را نشونه گرفته بود و طفلی فقط یکی از چشماش دیده می‌شد و شدیدا مضحک شده بود!

  6. سجاد said

    جالب بود خنده ای تلخ را بر لبانمان نشاندی خواهر

  7. کمال said

    ماهم امضا می زنیم

  8. ayyoob110 said

    بهشون رو بدي ميرن اسكوتر رو هم ميارن!

  9. Mehran said

    درست میگی ! نمونش خوده من بعد دیدن قسمتی از این فیلم داشتم به فساد و انحراف کشیده میشدم ولی با اقدامات سریع ابوی گرام و مطالعه چندین سطر از رساله رهبر معظم انقلاب به راه راست هدایت شدم!
    باشد که به همین راه ادامه دهم ، انشاالله ! :دی

  10. modir said

    جانا سخن از زبان ما می گویی .

  11. سمیك said

    عالیست!
    از فتوبلاگ اومدم اینجا!
    صفحه‌ی اول وبلاگت رو كامل خوندم! شانس كه به پته ریزون هم خوردم!!
    وبلاگ بسیار خوبیست! موفق باشی!

    آناهیتا: درود؛ ممنونم «سمیک» جان، نظر لطف شماست. امیدوارم باز هم این طرف ها ببینمتون! 😀

  12. gajamoo said

    اومدم سرس بزنم و عرض ادبی کرده باشم
    موفق تر باشی

    آناهیتا: بسیار سپاسگزارم

  13. reza said

    بدنبود

  14. amir said

    بندهم هستم به شکل متنابه و درهم

  15. Hanged said

    سلامممم
    خسته نباشي.
    ديدم فوتوبلاگمو اد كردي ؛ گفتم يه سري به فتوبلاگت بزنم و از اونجا هم لينك وبلاگتو پيدا كردم.
    موفق باشي. مي رم بقيه پستاتو بخونم 🙂

  16. gajamoo said

    سلام
    جاتون تو اون بالا بالاها خیلی خالیه
    درسته که دیر به دیر به وبلاگتون می اومدم،اما همیشه اون بالا بالاهای وردپرس نگاهتون می کردم و خوشحال
    اینو جدی میگم،سوهی امروز من بدون شما هیچ لطفی نداشت
    منتظر پست جدیدتون و دیدن تون تو اون بالای وردپرس
    موفق تر باشی

    آناهیتا: درود؛ممنونم، شما خیلی به من لطف دارید. چشم، سعی می کنم در این چند روز آخر هفته چند تا پست جدید بنویسم. باز هم ممنونم.

  17. دوست عزیز سلام

    به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید» سایت در قالب وبلاگ » را ارائه نموده است.
    برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
    http://blog.bigrobo.com/
    و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

  18. خدا رو شکر اینجا رو خوندم وگرنه بسی راههای خلاف که می رفتم و خاک برسر می شدم. برایم دعا کنید که منحرف نشوم 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

