مشکلات در یاهو 360

در چند روز اخیر مشکلی در یاهو 360 وجود داشت که مانع می شد به وبلاگ دوستانی که علاقه خاصی به 360 نویسی دارند سربزنم! حتی باعث شد در وبلاگی نظرات نامربوط بنویسم.

مشکل اینجا بود که تغییرات و به روزرسانی در 360 امکان پذیر بود اما سرزدن به صفحات دیگران معمولا با مشکل مواجه می شد. مثلا با ورود به صفحه یکی از دوستان چندین پست آخر او را نمی دیدی یا برای ثبت نظر وارد بحثی شده اما امکان ثبت نظر وجود نداشت.
در چند ماه اخیر هم مشکلی در فید 360 به وجود آمد که اکنون تا حدودی رفع شده اما هنوز هم عکس هایی که در مطالب اضافه می شود در فیدخوان نمایش داده نمی شود.

پ.ن1: دلیل سرنزدن من به دوستانم هم همین مشکلات بود. هست!
پ.ن2: مشکل هنوز ادامه داره!

3 دیدگاه »

  1. هر جی said

    مطلب بهتر از این نداشتی ؟

  2. шжм said

    در چند روز اخیر مشکلی در یاهو 360 وجود داشت که مانع می شد به وبلاگ دوستانی که علاقه خاصی به 360 نویسی دارند سربزنم! حتی باعث شد در وبلاگی نظرات نامربوط بنویسم.

    مشکل اینجا بود که تغییرات و به روزرسانی در 360 امکان پذیر بود اما سرزدن به صفحات دیگران معمولا با مشکل مواجه می شد. مثلا با ورود به صفحه یکی از دوستان چندین پست آخر او را نمی دیدی یا برای ثبت نظر وارد بحثی شده اما امکان ثبت نظر وجود نداشت.
    در چند ماه اخیر هم مشکلی در فید 360 به وجود آمد که اکنون تا حدودی رفع شده اما هنوز هم عکس هایی که در مطالب اضافه می شود در فیدخوان نمایش داده نمی شود.

    پ.ن1: دلیل سرنزدن من به دوستانم هم همین مشکلات بود. هست!
    پ.ن2: مشکل هنوز ادامه داره!

  3. تارا said

    سلام میشه یک آدرس یا شماره ای که بتونم پیداش کنم از اشکان به من بدید من دنبال یک مدل خوب می گردم این اشکان تو یاهو 360 عضوه من فکر می کنم همون کسی که من دنبالش می گشتم اون میتونه مدل تبلیغاتی خوبی باشه لطفاً کمک کنید تا من بتونم پیداش کنم اگه تونستین کمکم کنید به آدرس ایمیلم بفرستید ممنون می شم .

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

