اشتباه تایپی یا بی سوادی؟

درود

سایت ها و وبلاگ های با آمار بازدید بالا همیشه باید مراقب نوشته ها و کلمات استفاده شده در سایت باشند.
سایت جاست پرشین که سایت خوبی برای آماتورها می باشد(!) در صفحه خطا برای نشان دادن اشتباه شما در نوشتن نام کاربری یا رمز عبور چنین نوشته است:

8 دیدگاه »

  1. Mehran said

    تازه شانس آودیم پینگیلیش ننوشتن! :دی

  2. حسام said

    جالب بود.

  3. من که تا حالا این سایت رو ندیده بودم!

  4. satsw said

    جالبه…..
    از کجا شما متوجه شدید؟

    آناهیتا: خودم هم بین آماتورها هستم!!!

  5. وحید said

    تو همین جمله چند تا غلط هست!

  6. محمد said

    سلام .
    خوشبختانه من از جنبه انتقادی بالایی برخوردار هستم …
    ولی خب مسخره کردن از انتقاد و اشکال گیری جدا هست دیگه درسته ؟
    بازم ممنون که به من این مشکل رو گفتید ولی به روش های دیگه ای هم می شد به من اطلاع بدید .
    موفق باشید 🙂

    آناهیتا: درود؛ خوشحالم اینجا می بینمتون؛ البته فکر نمی کنم توهین کرده باشم فقط کمی (به قول خود شما) اشکالگیری کردم! ولی اگر از کلمه آماتورها ناراحت شده اید در کامنت ها هم گفته ام که خودم هم در بین آماتورها هستم ولی تا چند هفته پیش به قدری مشکل سرور اذیتمان کرد که کمتر آنطرف ها می آییم! (حتی بعد از تغییر سرور و مشکلات بعد از آن، اما چند روزی است که خدا را شکر کمتر شاهد این مشکلات هستم)

  7. mahdi said

    heh.az koja maloom in sakhtegi ba ye barnameye gerafiki nabashe??!!!!

    آناهیتا: تا چند روز پیش می تونستید خودتون امتحان کنید ولی مدیر محترم این سایت که نظرشون داخل کامنت ها هم هست به این اشتباهشون رسیدگی کردند

  8. آناهيتاي عزيز سلام .از ايميل ها و لينكهاي ارسالي ممنونم .لطفا يك پروكسي برام ميل كن ممنونتم.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

