کلیپ خنده دار موبایل

امروز سر کلاس که بودم بلوتوث موبایل را روشن کردم! یکی از همکلاسی ها هم کلیپ کوتاهی فرستادند که باعث شد از کلاس اخراج بشم!!

حالا ماجرا چی بود؟ این فیلم کوتاه انقدر خنده دار بود، انقدر خنده دار بود که هر کاری کردم جلوی خودم را بگیرم نشد که نشد. استاد هم چند بار نگاهم کرد و دید همینطوری دارم می خندم گفت: «خانم بفرمایید بیرون!»

من کلیپ موبایل را با فرمت 3gp و حجم 682 کیلوبایت روی اینترنت گذاشتم که می تونید از اینجا بارگزاری کنید.
مواظب باشید این بلا سر شما نیاد!

24 دیدگاه »

  1. madjidafshari said

    به این میگند گوسفندی در لباس جن انصافا» این بلوتوث چه بلاهایی رو بر سر این حیوانات خانگی آورده یکی پیدا نمیشه بره با شیر از این شوخی ها بکنه بعد بلاهاش سر اردکها و گوسفند ها میاد.
    ممنون جالب بود.راستی این اولین باره که من اولین کامنت رو براتون میدهم.

  2. عجب گوسفندای گوسفندی بودن!

  3. مسعود said

    واقعا خنده دار بود

    و خنده دار تر تصور چهره شما و استادتون سر کلاس :-))

  4. mohsen83 said

    فکر کنم شانس آوردی که استاد این کلیپ رو ندیده…چون اونوقت به خاطر اینکه به این کلیپ «یخ» اینطوری خندیدی ممکن بود کار دیگری بکنه

  5. takpesar said

    خیلی وقته برام نظر گذاشتین گرفتاری فرصت نداد بیام تشکر کنم…حق باشماست اون انگشتر ها و باقی چیزای خوب مال ما نیست..چون نمی ذارن بیاد اینجا!!! باز خوبه سر کلاس …من سر کلاس گوشیمو خاموش میکنم چون اگه یه اس ام اس برام بیاد و اون صدای اس ام اسم تو کلاس پخش بشه از دانشگا اخراج میشم….حالا دارم فایل رو می گیرم..مرسی گذاتشین مارو هم بخنودونه!

  6. رامي said

    سلام وخسته نباشيد.
    مثل اينكه شما امرزو فتولاگ منو ادد كردين. متاسفانه من خيلي وقته سراغ اين بلاگم نرفتم . يعني وقت نكردم. فقط همين يه عكس رو گذاشتم. اگه مايل هستين عكساي بيشتري رو از كارام ببينين ميتونين به آدرس : http://www.axlog.blogsky.com و يا http://www.dehtal.coo.ir مراجعه كنيد.

  7. aramiss said

    سلام
    باهال بود

  8. سجاد said

    :))
    حیونها هم برامون اراذل و اوباش شدند !

    —-
    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir

    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk

  9. زانکو said

    سلام خانم دانشور
    سایت بسیار خوبی دارید و هر روز بازدید میکنم
    اگه لطف کنین اطلاعاتی رو که در خصوص adsl میدونید بیان کنید . قصد دارم از این سرویس استفاده کنم و میخوام معایب و مزایای اونو بدونم
    میخوام قیمت اونها و سرعت و معایب و مزایای اونو بدونم
    شنیدم که باید مودمم عوض بشه و اگر اینکارو بکنم با اون مودم هم میتونم سیستم دیال آپ رو کماکان داشته باشم یا نه

    آناهیتا: درود؛ سپاسگزارم؛ چشم در چند روز آینده این کار را می کنم

  10. خنده ی بسیار رفت
    مطمئنم این ایده هم مانند بسیار ایده ها و بلوتوث های دیگر از جماعت اهل اصفهان بوده است!!

  11. حالا این فیلم من رو ببینید تا در جا جون بدید!
    http://www.hotshare.net/video/13840-3147895007.html
    حجمش 130 کیلو بایته و فقط 3 ثانیه است! ولی هنوزم معتقدم جون میدید!

  12. با هم said

    خاک وطن رفت. چه خاکی بسر کنیم؟
    میانه بهت و ناباوریمان ترکمن چای تکرار شد. بی جنگ، اما به بهای پامال کردن خون نیکانمان رژیم پاره ای از ایران زمین رابه بیگانگان بخشید. شرافتمان را به بازی گرفتند.هستی مان را به یغما بردند.پنجه خون آلود روسیه را بر پیکره مان نشاندند. سیاست مدبرانه میرزا آقاسی تجلی فقاهتی یافته است و *برای ذره ای آب شورخلیج فارس و دریای مازندران،نباید کام شیرین روسیه ء دوست را تلخ کرد. حق پنجاه در صدی آبهای تحت البحری ایران را تنها با سیزده درصد تعویض کرداند!!! ساکت ننشینیم این معصیت سیاسیت. ایرانیان مام وطن را به رذالت بخشیده اند.چرا بی صدا غسل بر نعش وطن کنیم؟ به امضاء کنندگان اعتراضیه بپیوندید.
    پاینده ایران
    *تکثیر این اعلامیه و ظیفه ملی است. در انتشار آن و آگاهی رسانی عمومی کوشا باشید.
    برای امضا ئ بیانیه واعتراض و ارسال آن به سازمان ملل متحد و رسانه ها به سایت منافع ملی ایران مراجعه کنید

    http://miiran.wordpress.com/

  13. soboone said

    این رو که دانلود میکنم هیچ!
    مال شبستان هم دانلود میکنم چون فیلم بلوتوثی دوست دارم 🙂
    نکته مهم : من با تو مشکلی ندارم تو با من مشکلی داری! آخه یه چند بار اومدم به وبلاگت سر زدم خوشم اومد خواستم لینکت کنم ازت پرسیدم جواب ندادی گفتم شاید دوست نداری من هم نیام ولی از اونجا که سمجم مطلبت رو از فید دنبال میکردم باور کن ! حالا لینکت کنم

  14. سلام خانم آناهیتاد!
    من Gennaro Gattuso هستم و خیلی خوشحالم که به بنده علاقه دارید. راستش چند وقتی هست که اینجانب به همراه آقاجان و داداش کوچیکه ام برای گشت و گذار به اصفهان آمده ایم و فعلا در منزل یکی از بستگان ایتالیایی مان در محله دروازه شیراز ساکن هستیم. از بودن در جمع اصفهانی ها خیلی لذت می برم و بخصوص مهمان نوازی ها و دست و دلبازی های آنها بنده را کشته است. مشخصات شما را که خواندم دیوانه شدم. البته قبلا هم عقل درست و حسابی نداشتم ولی آشنایی با شما اینجانب را آواره ساحل زاینده رود نموده و چند شب است که بنده زیر پل خواجو و در کنار بلال فروشها می نشینم و بیاد شما ترانه » دلم می خواد به فلورانس برگردم» را می خوانم.
    حیف شد که ننوشته اید چند سالتان است ولی اشکالی ندارد. مهم تفاهم است که ما ایتالیایی ها با همه داریم.ضمنا از این که دیدم دختر با خدایی هستی و در بین نماز ظهر و عصرت و ضمن دعا خواندن هایت «هارد راک و بخصوص از نوع هوی متال آن » را گوش می کنی علاقه ام به شما بیشتر شد. دختر های رم و میلان و فلورانس بلانصبت شما خیلی سر به هوا هستند. سلام شیما خانم را خیلی خیلی برسان و بگو کفش های قرمزت دل یکی از محافظین بیت رهبری رو برده دختر!
    لبخند+گل+شمع+پروانه+بلبل

    آناهیتا(د!): درود عبادی عزیز؛ خیلی خیلی جالب بود؛ از خنده روده بر شدم!

  15. soboone said

    مرسی

  16. Mehran said

    سلام
    من اصولا از اين فيلمهاي موبايلي زياد خوشم نمياد (شايد خاطره‌ی بدی ازش دارم!!) ولي اين يکي خيلي خنده‌دار بود!

  17. شهرزاد said

    خیلی خنده دار بود! گوسفندها هم از دست آدمها در عذابند:)

  18. میلاد said

    اشکم دراومد از بس خندیدم 🙂
    تیکه آخرش که گوسفنده کله اش رو یه دفعه میاره پایین خیلی باحاله.
    خوب شد من اینو سر کلاس ندیدم:)

  19. سالار said

    کی گفته خر خره؟بز از خرم خرتره.

  20. داریوش said

    بازم از این کارها بکن !

  21. عبدالکریم said

    mer30

  22. javad said

    سلام

    عالی بود سپاس

  23. javad said

    دوباره سلام

    راستی میتونم عضو سایت شما بشم،چطوری

  24. سلام
    جالب بود و اینکه عجب معلمی بوده که کنجکاوی نکرده وبیاد تماشا کنه!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

