رابطه عشق و رفتار آدمی

کمتر کسی را دیده ام که با حرفه یا کارهای مورد علاقه اش یکی نشده باشد. یعنی این عشق، در رفتار و کردار او تاثیر نداشته باشد. از اشخاص زیادی نیز شنیده ام که می خواهند حرفه خود را از زندگیشان جدا کنند اما به دلیل عشق زیادی که به کار خود دارند در جدایی کار و زندگی ناتوان بوده اند.
در مورد بسیاری از وبلاگ نویسان ایرانی نیز اینچنین است. بهتر از من می دانید که ایرانیان عاشق سیاستند. می توانید با گشتی در وبلاگستان ببینید! هر کسی با هر وبلاگی بالاخره به یک نوع حرفی مرتبط با سیاست زده است!

در نظر بگیرید وبلاگنویس ایرانی را که موضوع وبلاگش سیاست است! فکر می کنم هر موضوعی به او بدهید سیاسیش کند! بگویید عکس، گالری عکس سیاستمداران و جنگ و آتش و اجلاس بگذارد! بگویید فناوری اطلاعات از امنیت اطلاعات حرف بزند!!
اما اگر نویسنده زبردستی باشد از موضوعات به بهترین نحو استفاده خواهد کرد. یعنی همانگونه که از عشقش می نویسد اما طوری متن را آماده می کند که خوانندگان نیز لذت ببرند.

پته ریزون آقای افشاری هم از آن نبشته هاست!
دوستانی که درخواست کرده بودند از جناب افشاری اطلاعات بیشتری بنویسم می توانند در اینجا و به قلم خود افشاری بیشتر با ایشان آشنا شوند.

پ.ن1: (تکرار!) آقای افشاری مدت زیادی نیست که بعد از چند مطلب در شبکه های اجتماعی وارد جامعه وبلاگنویس شده اند و امیدوارم با پتانسیل بالایی که دارند وبلاگ موفقی داشته باشند. (مطمئنا زمان و تلاش زیادی می خواهد.)

پ.ن2: من هم نمی توانم وبلاگ هایی که دوست دارم را فقط یک بار معرفی کنم!

3 دیدگاه »

  1. خانم دانشور عزیز
    کمی دیر اما دقیق پته ی خودتان را که ریخته بودید خواندیم و آرزو نمودیم که ان شا الله تمامی ایده ها و آررزوهایتان محققق شود به روزی
    آرزو می کنیم روی حساب همسایگی هم که شده برای شرکت تاسیسیتان ابدارچی استخدام نکنید
    و می رویم که پته های آقای افشاری را بخوانیم

  2. shamisalwati said

    http://shamisalwati.wordpress.com

  3. مهدي مصطفايي said

    من داشتم تویه وبلاگ دوست مشترکمان چرخی میزدم که یهویی سر از اینجا در اوردم ، لیکن به یمن این حضور ملوکانه شما را به لقب شیخ دل نبشت مفتخر میسازیمو بر شما میلینکیم باشد که سعادتمند شوید !

    در مورد این مطلب هم با شما هم عقیده ام ، من در وبلاگ جدیدم روی وردپرس همین کارو کردم و داستانه رابطه عشقیم را به صورت رمان در اوردم و قرار هم دارم نقدی اسیب شناسانه بر ان بنویسم ، حال اگر به خوندن رمان علاقه داریدو نقادی زبر دست هستید از شما دعوت میکنم هروقت رمانو خوندین نقدتونو برام بنویسید ، باشد که در انتهای کار بشود چیز درخوری که بتواند بدردبخور این ملت باشد از ان در بیاوریم

    http://negaheno.wordpress.com/category/%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%ae%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa/

    سپاس

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

