پته ریزون می کنیم!

درود

طبق فرمایشات خانم محتشمی و جناب شیخ الشیوخ در اینجا و اینجا قرار شده پته ریزون ما هم انجام بشه! (خدا قسمت شما هم بکنه!)

اما سوالات مطرح شده در این بازی (کنکور)

1.خودتو خوب و قشنگ معرفی کن:
به نام خدا، آناهیتا دانشور هستم، .. ساله از اصفهان!
متولد 19 مهر
اصفهانی نیستم و چند سالی هست از تهران به اصفهان مهاجرت کرده ایم، شهر اصفهان را برای زندگی خیلی دوست دارم.
دانشجوی رشته نرم افزارم و یادم میاد از بچگی عاشق دستگاه های بازی از آتاری، میکرو، سگا و بعد سونی (Play Station) بودم و هر سیستم جدیدی که وارد می شد با جیغ و گریه من وارد خونه ما هم می شد! بعدا کامپیوتر خریدم و بازی کردن کمی کمرنگتر شد. و اکنون عاشق اینترنتم (معتاد کلمه جالبتریه)
آدرس خونمون را هم بدم!؟ مردآویج، محله ی نسبتا ساکت و خوب و اینا…!

2.فصل و ماه و روزی که دوست داری را بگو:
فصل بهار، آغاز سال ایرانیان و روزهایی که به هر زحمتی هست بیشتر فامیل و آشناهارو زیارت می کنیم.
ماه مورد علاقه من هم مسلما مهرماه!
عدد مورد علاقه من پنج هست برای همین پنجمین روز هر ماه را دوست دارم مخصوصا پنجم اسپند.

3.رنگ مورد علاقه:
صورتی خیلی کمرنگ، فیلی و فیروزه ای

4.غذای مورد علاقه:
اول خورش (خورشت) لوبیا سبز ، کباب هم جای خودش را دارد و از اونوری ها هم پیتزا مخصوصا پپرونی.

5.موسیقی مورد علاقه:
در مورد این باید چند صفحه بنویسم ولی خلاصه اینکه از هر دامبولی دیمبالی یه جورایی بدمان نمی آید (میشه تحمل کرد!)
ولی معمولا علاقه بیشتری به هارد راک و بعضی از سبک های متال دارم. (اگر آقا پسرها اجازه دهند یک دختربچه هم از این ها گوش دهد!)
موسیقی سنتی هم بسیار بسیار زیباست. معمولا برای آواز شهرام ناظری، اما هیچ وقت افتخاری گوش نمی دهم! نواهای سنتی بدون آواز هم بسیار گوش می دم و ساز مورد علاقه من سه تار است.
از دیگر سبک ها هم گوش می دهم و کلا نوع موزیکی که گوش می دهم بستگی به شرایط روحی من دارد.

6.بدترین ضدحالی که خوردی:
یک بار ذکر خیر کسی بود (!) نگو داشته گوش می داده!!

7.بزرگترین قولی که تا الان دادی:
به قول پوتین: «من فقط وقتی بچه بودم به مامانم قول می دادم!»

8.ناشیانه ترین کاری که تا الان کرده ای:
بی خبری از هزینه رومینگ بین الملل و استفاده از سیم کارت ایران در بیرون از ایران!

9.بهترین خاطره زندگی:
سرمایه گزاری پدرم در ایران بسیار خوشحالم کرد.

10.بدترین خاطره زندگی:
شکست پروژه پدرم به دلیل نظام اقتصادی به هم ریخته و بی قانون و بی نظم ایران که باعث شد دوباره در کشور دیگری سرمایه گزاری کند!!!

11.شخصی هست که بخواهی ملاقاتش کنی:
چون در سوال کلمه «شخص» استفاده شده مجبورم فقط یک نفر را انتخاب کنم.
Gennaro Gattuso
بازیکن تیم میلان و ملی ایتالیا! به دلیل سبک بازی به خصوصش، فعالیت زیاد، چهره با نمک (!) و مهمتر اینکه برخلاف بازی خشنی که انجام می دهد بسیار خانواده دوست و مهربان است. (خدمت دوستانی که فکر می کنند ما زیاد ورزشی و ورزش دوست نیستیم!!)

12.برای چه کسانی دعا می کنی:
بعد از هر نمازی که بخوانم برای جوانان دعا می کنم که سلامت باشند و بتوانند از انرژی جوانی استفاده کنند. مشکلاتشان حل شود اما مشکلاتی داشته باشند! تا تلاششان زیادتر شود و اصولا اگر مشکلی نباشد تلاش و کوششی هم نخواهد بود.
برای کم شدن تفرقه بین ادیان، کشورها،رنگ ها و زبان ها
کم شدن جنگ ها
فامیل و آشنایان و دوستانم
و در آخر برای خودم نیز دعا می کنم.

13.چه کسی را نفرین می کنی:
من نفرین کردن را دوست ندارم، اما دوست دارم کسانی که مال مردم را می خورند در همین دنیا جزایش را ببینند.

14.پیشبینی وضعیت خودتان در 10 سال آینده:
اتمام دروس، شروع شرکتی که ایده هایش در ذهنم بود و اکنون روی کاغذ نیز آمده. توسعه کار طبق برنامه ریزی انجام شده و …
کلا انسان ایده پردازی هستم و برنامه هایی هم دارم، شاید روزی چند ایده از ایده هایم را که خودم علاقه ای به ادامه شان ندارم را به دیگری واگذار کنم.

 

سوالات کنکور ما تمام شد.
رسم این بازی ها این است که چند تنی را برای ادامه بازی دعوت کنیم. روش من کمی متفاوت است اما این بازی فرق می کند، بیشتر شبیه کنجکاوی در مورد اشخاص است پس من هم دوست دارم اسامی که در زیر می آورم پته خودشان را روی آب بریزند! تا ما هم به اهداف شوممان برسیم 😀

دوست خوبم شیما (یکم اطلاعات اضافی هم بدانیم خوب است!)
جناب دکتر مزیدی (هرچند میانه خوبی با بازی ندارند ولی فضولی ما گل کرده. دکتر جرات داری جواب سوالات را نده! به دلیل بی توجهی به حقوق زنان از تو شکایت می کنم!!)
آقای مجید افشاری (کمی دوری از سیاست هم خوب است!)
باور (هرچند قرار است فعلا مجازی باشند!)
بابک خان
جناب مسعود جامعی اسکوئی
آجرپاره
تارا (یه جورایی همشهری هم می شیم!)
آقا رهام (فکر کنم میونه خوبی با بازی داشته باشند)
جناب مهران (Version 17)

و البته این لیست بسیار طولانی تر از این است و دوست دارم تمامی دوستانی که در لیست و لینک هایم هستند این بازی را انجام دهند تا بانک اطلاعاتی ما هم کامل شود!!!

شادآزاد باشید؛ تا درودی دیگر بدرود

24 دیدگاه »

  1. کمال said

    اگر اسمتون دخترونه نبود باور نمی کردم این کسی که پته اش ریخته شده دختر باشه. فوتبال، هارد راک متال، خیلی عجیبه

    آناهیتا: هارد راک را خیلی دوست دارم ولی فوتبال زیاد نگاه نمی کنم. فقط از این گنارو خیلی خوشم میاد. راستش را بخواهید الان نمی دونم هنوز توی میلان هست یا خیر!!! 😀

  2. mhmazidi said

    @ راستش از اونجايي كه من خيلي خجالتي هستم بنده رو معاف كنين…
    اما از آنجایی كه به شدت دچار علايق عمو مردكی/خاله زنكی هستم از خواندن پته‌ريزون جماعت كيفور مي شوم.
    والا هيچ چيز جذابي در زندگي شخصي من وجود نداره!! باور كنيد!!

    آناهیتا: درود دکترجان؛ باور بفرمایید جذابیتی هست که فضولی ما گل کرده! مخصوصا متنی که برای معرفی خودتان نوشتید بیشتر مارا کنجکاو کرده! شاد باشی

  3. شیما said

    می بینم که ما رو هم طلبیدی!!!!!
    چشم…به زودی…

  4. maryamss said

    دکتر مزیدی که جواب هاش از چند حالت خارج نخواهد بود:وردپرس،اوپن سورس،تف ها،همستر!

  5. با گتوزو موافقم! حتی یه گزارش تصویری هم داشتم ازش!
    بعدش اینکه چشم، هر وقت حال داشتم، یک بار این حال داشتن 4 ماه طول کشید؛ دیر داره، اما سوخت و سوز نداره!

    آناهیتا: ما منتظریم! این گزارش تصویری گنارو را هم لطف کنید به اشتراک بگذارید خوشحال میشیم. در مورد گنارو هم در کامنت بعدی توضیح می دهم.

  6. bizbloger said

    برنامه ديدن گتوزو جور شد، ما رو هم خبر كنيد! خرج ناهار هتلش با من!

    آناهیتا: از یک چیزی خوشحالم. گنارو اونقدرا هم کم طرفدار نیست!

  7. تنبلی مانع این شد که گنارو نامه را هم انتقال بدم به وردپرس!
    http://ajorpare.blogfa.com/post-50.aspx

    آناهیتا: ممنون محمدجان. عالی بود. فقط یک چیزی کم داشت، یک عکس خانوادگی که فکر کنم من داشته باشم! «خی» آدم بانمکیه، نه!؟

  8. mychamber said

    متال و هارد راک و اینا؟؟؟

  9. lukadium said

    ایشالله با سیاستهای صحیح اقتصادی دکتر احمدی نژاد به زودی پدرتون سرمایه رو به ایران بر می گردونن!!

  10. EDISONHO said

    ba vezarat etelaat hamkar naboodi fbi ya mousad chi ke alghemand be danestane matalebi dar mored afrad hasti :d
    adam ghahti ast az ghenaro khoshet meyad maldini behtare

  11. MM said

    10 سال دیگه اگه آبدارچی خواستین می تونید روی من حساب کنید.

  12. Mehran said

    منم میتونم از خودم پته ریزون در وکنم ؟!
    راستی در مورد گتوزو : میدونستی وقتی خیلی جوونتر بوده برای امرار معاش الوار حمل میکرده !
    الانم وقتی مالدینی تو ترکیب نیست اون کاپیتان میشه . 🙂

    آناهیتا: درود؛ 1. چراکه نه؟ من اسمتون را اضافه کردم، منتظریم. 2. من زیاد ورزشی نیستم! ولی چندباری که بازی گتوزو را دیدم ازش خوشم آمد، سپاس برای اطلاعات جدیدتان در مورد گنارو!

  13. Mehran said

    راستی ممنون از توضیحت. 🙂

  14. madjidafshari said

    دوست عزیز سلام فکر کنم من اولین حریف در این بازی بودم آن هم به خاطر این آنفلو آنزای لعنتی است که مرا خانه نشین کرده.در مورد گاتوزو من از بازی او و تیم میلان خوشم می آید ولی زیدان کلا»چیز دیگری بود فقط به بانمکی گنارو نبود. ممنون

    آناهیتا: درود مجیدجان؛ بلا به دور باشه انشاالله. پاسخ های جالبی در مورد گنارو میاد! فکرشم نمی کردم

  15. رهام said

    در اولین فرصت شرکت می کنم آناهیتا جان . ممنون از دعوت

    فکر کنم اسم کسی که این توضیحات رو درباره بازیکن ایتالیایی ازش شنیدی ، فردوسی پور باشه . چون من هم در یک بازی دقیقا همین حرف ها رو ازش شنیدم .

    آناهیتا: درود رهام عزیز؛ سپاسگزارم

  16. مسعود said

    در کمال ناباوری خودم ! پته ریزون کردم!!!

    آناهیتا: درود؛ دلمان را شاد کردی! دلت شاد باد

  17. با سلام دهکده جهانی ÷روفسور یحیی کمالی پورافتتاح شد…..لطفادیدن فرمایید…

  18. keyhoo said

    سری هم به معبد من بزنید و اگر با تبادل لینک موافقید این امر انجام بشه

  19. بابک said

    سلام آناهیتا
    ممنون که منو به بازی دعوت کردی
    یکم فرصت بده حتما می نویسم

    تا بعد

  20. […] سطور آتی را داشته باشید! اگر به ترتیب بگم، آمیر، کمال و آناهیتا از فعالین عرصه وردپرس هستند که در یک اقدام فرهنگی و […]

  21. سلام به ما هم سر بزنی

  22. کشوری said

    با مهر که خیلی موافقم دیگه بالاخره مهری ها باید هوای همو داشته باشند . بهترین اشخاص سال از ماه مهرن :دی

  23. hossein said

    سلام
    البته به این چیزا من نمیگم پته ریزون ولی اگه قرار بود من اینکارو بکنم گریه همه در میومد.بنابراین هیچوقت از خودم پته ریزون نمکنم و دربارعلاقهات,با سه مورد مشکل دارم
    خوراک لوبیا بهترین انتخابی نیست که میشه کرد .
    هارد راک رو به کسی توصیه نمکنم حتی اگه مثل شما دختر بچه باشه!
    در مورد شخصی که بخوای ملاقاتش کنی خیلی بد سلیقه ای,ادم با یه انتخابش این کارو میکنه؟
    مثل همیشه از مطالبت لذت بردم موفق باشید

  24. VWHIS said

    […] 10:32 ق ظ (1) خوب؛از اونجایی که آناهیتا دانشور،دراینجا و اونجا،به ما دستور فرمودند که در بازی وبلاگی” پته […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

