لاریجون جونی هم رفت

بالاخره الهام جون با اجازه فاطی خانم خبر استعفای لاری جونی را اعلام کرد.
به گزارش آنی پرس لاری جونی چند وقتی بود که دل و دماغ درست و حسابی نداشت و پیدایش نبود. همون 2-3 جمله ای هم که افاضات می فرمودند از دور و ور بهش گیر می دادند که «کی گفته اینارو بگی!؟»

لاری جونی به خبرگزاری ها گفته که مشکل شخصی دارم ولی زمانی که خبرنگار آنی پرس پای درد دل را به مصاحبه کشید دکتر لاریجانی هم احساساتی شدند و گفتند: «دکتر نژاد همش گیر الکی میده! خوش به حال روحانی؛ زمان خودش هرکاری می خواست می کرد، هرجایی می خواست می رفت، کلی هم مصاحبه مطبوعاتی داشت. ولی من … ( در اینجا بغض اجازه ادامه صحبت را از وی گرفت) … ولی من تا میام چیزی بگم می گن هماهنگ کن، بعد هماهنگی هم طوری بشه می گن لاریجونی بود!»

سولانا هم دقایقی پیش طی مصاحبه ای اعلام کرد که در مذاکرات چند روز آینده شرکت نخواهد کرد. وقتی از وی سوال شد که دلیل این تصمیم چیست، گفت: «من و لاری جونی نون و نمک خوردیم، با هم بزرگ شدیم! اگه اون نباشه من هم نیستم، در نبود دکتر توانی برای مذاکره ندارم.»

خبرهایی دیگری نیز از البرادعی شنیده می شود که آن را به دید شایعه می نگریم و با شایعات بی پایه و اساس مقابله می کنیم.

 

 

7 دیدگاه »

  1. hiva said

    ولي به نظر اين استعفا خيلي بو دار هست !‌نه !‌ نمي دونم ولي تصميم گرفتم

    منفي فكر نكنم خيلي سخته ها !‌يعني بازم تحريم مي شيم !‌ جنگ ؟ هووووووم

  2. ممد said

    چه طنز با حالی نوشتی…خندیدیم کلی، مخصوصا اون تیکه بغض گرفتنش خیلی خوب و بجا بود و خنده دار البته…

    آناهیتا: درود؛ ممنونم محمدجان، نظر لطف شماست

  3. modir said

    فكر كن تصوير لاريجاني ( ببخشيد جوني ) وقتي داره گريه مي كنه . آخ موش بخوره تورو .

  4. sepanta said

    در مورد رابطه عاشقانه من و رایس خبری درز نکرده؟

  5. madjidafshari said

    سلام
    اولین نکته غیر عادی اینه که چرا الهام جون به جای لاریجونی ننشست.دومین نکته اینکه چرا پس از رفتن پوتین این استعفا صورت گرفت یعنی اینقدر به وعده روسها امیدوارندمگر نشنیده اند هزار وعده خوبان یکی عمل نکند.سوم اینکه آقایان ولایت مدار چه مشکلی با نمایندگان رهبری در شورا (لاریجانی و روحانی)دارند که هر دو را حذف کردند.

  6. سلام
    ای آقا یکی به یکی دیگه تیکه انداخته علی آقای ما گرفته به خودش!چه ربطی داره پرورش کوسه درخشکی به دکترای فلسفه؟!
    من موندم این الهام بلته خارجکی سوبت!!!کنه؟
    پیشنهاد من اینه هرکی میره نماز جمعه تهران موقع حرف زدن بعضی ها چوب پنبه بذاره گوشش تا از این سوت تفاوت!!!ها به وجوت نیاد!
    با اجازه شب به خیر
    راستی من از تاریخ وجغرافیا اومدم نگی ناخونده ست یه وقت!هفت رنگم!ارادت دارم!هم از عرض هم از طول!

  7. fatiraja said

    سرکار خانم دانشور
    سلام
    از شما گله دارم. استفاده از تگ فاطی رجا در پست لاریجون جونی چه ارتباطی به متن دارد؟ اگر هدفی ندارد آنرا بردارید زیرا باعث گمراهی گوگل کنندگان می شود.
    پیشاپیش از شما برای برداشتن آن سپاسگذارم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

