مجید افشاری هم آمد!

درود

امروز یک خبر خوب اعلام می کنم! یکی از نویسندگان جوان، با فرهنگ و آگاه ایرانی که در زمینه سیاسی اجتماعی می نویسند به جمع وردپرسی ها اضافه شدند.

وبلاگ جناب مجید افشاری، با وبلاگ های سیاسی اجتماعی دیگر تفاوت هایی دارد. نخست اینکه سیاست و یادداشت های اینچنینی نویسنده را به سمت تشریح و توضیح می کشاند اما آقای افشاری به دلیل نوشته های کوتاه و ساده، اما پرمغزشان باعث شده هیچ پستی از نوشته هایشان را از دست ندهم.
جنبه دیگر نوشته ها طنزآمیز بودن برخی مطالب است که بجا و صحیح استفاده می شود. امیدوارم شروع خوبی در وردپرس داشته باشند.
از همین جا به دوست گرامی جناب افشاری خوش آمد می گوییم و امیدوارم دیگر وبلاگ نویسان هم از ایشان استقبال کنند.
برای مطالعه نوشته ها و خوش آمدگویی به ایشان اینجا کلیک کنید.

چشم انتظار، نویسندگان و خبرنگاران و عکاسان عزیزی که در شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی می کنند (!!) نیز هستیم. امیدواریم با ورود به سرویس های حرفه ای تر، ایده هایتان را بیش از پیش گسترش دهید.

10 دیدگاه »

  1. Sanat said

    خوش بحال این این جناب آقای مجید افشاری!(چقده هوادار) البته که آمدن وبلاگ هوادارن صنعت به وردپرس هم خبر خوبی بود!!

  2. سلام پيشاپيش عيدتان مبارک

  3. madjidafshari said

    دوست گرامی سلام لازم دیدم مجددا» تشکر کنم از نظر لطف شما و همچنین راهنمایی هایتان شاد و سربلند باشی و دیر زی

  4. newdialog said

    سلام خانوم دانشور
    خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا میشم. من هم به تازگی وبلاگی در ورد پرس راه انداختم._حدوداً دو امروز!!! _ اما بدجور با هاش مشکل دارم. البته حدوداً 2 سالی میشه تو بلاگفا وبلاگ دارم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنین که چطوری می تونم وبلاگم تو اینجا سر و سامون بدم. چون برای وبلاگ های سیاسی اجتماعی فکر کنم که اینجا محیطش امن تره. راستی عید تون هم مبارک.
    «شاهدبازی در ادبیات فارسی» کتابی است که به موضوع هم‌جنس‌گرایی مردانه در ادبیات فارسی (به ویژه شعر) از دوره غزنویان تا اوایلِ دوره پهلوی می‌پردازد. این کتاب در سال 1381 در ایران منتشر و بلافاصله ممنوع شد

  5. newdialog said

    لام دوباره
    جسارتاً کامنت بالایی اشتباه شد. اولاً عید روتبریک می گم. ثانیاً من حدوداً امروز تو ورد پرس یه وبلاگ باز کردم، البته حدوداً یه دو سالیه که تو بلاگفا وبلاگ دارم اما از اونجا که این مکان برای وبلاگ های سیاسی_اجتماعی امن تره، به اینجا نقل مکان کردم، اما بدجور باهاش مشکل دارم. ممنون می شم اگه راهنماییم کنین. به عنوان مثال من صفحه اول وبلاگم رو باز نمیکنه. یا اصلاً نمی دونم که چه جوری باید توش مطلب بریزم.
    پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگذارم
    http://newdialog.blogfa.com

  6. fardad said

    هموطن عزيز
    عيدتان مبارك باد. از معرفي وبلاگ مجيد افشاري هم ممنونم.

  7. سلام میشه لطف کنید و این وبلاگ رو در پیوند های وبلاگتان وارد کنید و به دوستانتون معرفی کنید.اگه جواب مثبته لطف کنید یه میل برای من بفرستید متشکر.راستی اگه به این وبلاگ سر زدید نظر یادتون نره.
    s_abedi70@yahoo.com
    http://www.sinabedi.blogfa.com

  8. kochebagh said

    ممنون از اين كه اين وبلاگ رو معرفي كرديد.

  9. من سالهای سال است که در ایران زندگی نمی کنم و متاسفانه اشخاص معروف و معتبر جدید و بخصوص جوان را نمی شناسم. ورود آقای افشاری را تبریک می گویم اما نمی دانم ایشان کی هستند.معرفی نمی فرمایید؟

    آناهیتا: درود جناب عبادی عزیز؛ در این مورد سعی کردم چیزی ننویسم تا اگر ایشون خواستند در وبلاگشون بیشتر خودشون را معرفی کنند.

  10. درود
    از دیدن شما وخبر خوبتان شادشدم …

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

