موبایلم دوربین نداره …!

درود

تاکنون شده انتخابی کنید، از انتخابتان هم راضی باشید اما با گذشت زمان از انتخابتان پشیمان شوید؟ این اتفاق برای من افتاد. حقیقتش من فکر نمی کردم بخواهم از ایده های مالیخولیایی خودم وبلاگنویسی کنم به خاطر همین اولویت خرید موبایل به کارایی آن بستگی داشت نه دوربین آن!
شاید کمی خنده دار باشد ولی من موبایلی احتیاج داشتم که ضد ضربه باشد!! اما در چند هفته اخیر احساس کمبود دوربین خیلی اذیتم کرد. عجب سوژه های نابی از دستمان پرید!

به خاطر همین توصیه می کنم کسانی که دوست دارند وبلاگ نویسی را شروع کنند یا وبلاگ نویسانی که به هر دلیل قرار هست موبایل جدید خریداری کنند، حتما تلفن همراهشان مجهز به دوربین باشد. (البته اگر قوانینی شبیه به قوانین عربستان وضع نشود)

سوژه هایی که مجبورم به جای نشان دادن عکس، توضیحشان دهم:

1. (زیر 18 سال بپرد به شماره 2 !) یک خانمی را دیدم که از تاکسی پیاده شدند و یک مانتو چرم (شاید هم شبیه به چرم) پوشیده بودند که پشت مانتو یک علامت بزرگ و با کیفیت و تابلو «فاک» هک شده بود! (نوشته نبودا! خود علامتش بود!) (البته دیدن چهره آقاپسرها در این صحنه جالب تر از طرح مانتو بود!!)

2. هفته دفاع مقدس هم به پایان رسید. اداره ها و سازمان ها هم در این ایام به صورت سمبلیک سنگر کوچکی درست می کنند و آن را با پرچم های مختلف تزئین می کنند. یکی از سنگرهایی که من دیدم با آجر پاره هایی که از ساختمان کناری آورده شده بود ساخته بودند و روی آن را با 3 پرچم ایران پوشانده بودند. پرچم اول آنقدر آفتاب خورده بود که رنگ و رو نداشت، پرچم دوم هم احتمالا از بین همین آجرپاره ها پیدا شده! ، و خوشکل ترین پرچم هم پرچم سوم بود که تا جایی که می شد تشخیص داد از تعمیرگاه مکانیکی آورده بودند! جای تاسف بود (هست و با این وضعیت خواهد بود) که ادارات دولتی ما هم پرچم سالم و تمیز نداشته باشند.

3. معمولا برای ورود به بیمارستان و دیدن بیماران باید در زمان خاصی حاضر شد. اما چند نفر که لباس محلی پوشیده بودند بسیار تلاش می کردند تا نگهبان بیمارستان را راضی کنند و وارد بیمارستان شوند. بعد از چند دقیقه تلاش بالاخره به کناری رفتند ، اما کار عجیبشان این بود که روی دیوار بیمارستان را نگاه می کردند و بالاخره جایی که ورود از آنجا آسان تر بود را پیدا کردند و هر چهار نفر آنها وارد بیمارستان شدند!

4. (فقط برای تفریح و سرگرمی بیان می کنم. لطفا به کسی برنخورد) در اصفهان یک گربه بسیار چاق دیدم! فقط مشکل بود ازشون بپرسم از کجا آوردی که اینقدر خوردی!!!

5. (این شماره خوانده نشود!) در گیر و دار بی بنزینی و البته پیاده روی برای سلامت جسمی یک فروند خودرو ملی به کناره سمت راست خیابان برای پارک اتومبیل آمد و درست روبروی یک کوچه ایستاد. با خودم گفتم شاید زیاد مهارت نداشته که از خودرو پارک شده پشت سر فاصله زیادی گرفته و الان با یک دنده عقب ناقابل پارکش کامل خواهد شد. با نهایت تعجب دیدم این راننده گرامی (که پشت سر اتومبیلشان جای دو خودرو دیگر بود) همانجا از ماشین پیاده شدند و به سمت فروشگاه حرکت کردند. (جیک جیک! – صدای دزدگیرشون بود!) (حالا چرا گفتم خوانده نشود؟ نخست اینکه شماهایی که به حرف های من توجه نمی کنید را بشناسم! و دوم اینکه این راننده عزیز خانم بودند 😀 )

14 دیدگاه »

  1. grayidea said

    حتما يه گوشي موبايل دار بخر دوست من ! سوژه هاي خيلي نابي گيرت اومده بود مخصوصا اون خانومه!!

  2. محمد said

    من هم قبل از گرفتن موبایل همین سوژه‌ها را می‌دیدم، حتی از سال اول هم حدود 1500 تا عکس آرشیوی دارم، اما الان مدتیه اصلا یادم می‌ره موبایل دارم چه برسه به اینکه دوربین هم داره. الان تو بازار فکر کنم نوکیا 6300 بهترین قیمت نسبت به کارایی را داره.
    بعدش اینکه این کامنت را گذاشتم تا یادآوری کنم که همکنون «آجرپاره» دارای کاپی رایت می‌باشد 😉

    آناهیتا: این یک بار را بیخیال! ولی از این به بعد هرجایی دیدم از آجرپاره استفاده کردند ارجاعشان می دهم به شما (کسب و کار یا وبلاگشان را هم موقت توقیف می کنم!) 😀

  3. مسعود said

    احتمال میدم موبایلت 1100 که پرفروش ترین گوشی دنیا شناخته شد 🙂 شایدم 66 کتلت !! :-))

    حیف حیف حیف عکساش خیلی جالب میشد

    نیاز به ضد ضربه بودن موبایل برای یه خانم واقعا جای تعجب داره

    من یه دبلیو 810 جوات دارم همه مدل بلایی سرش آوردم و از تمام امکاناتش هم استفاده میکنم هنوز هم نفس میکشه خداییش بر خلاف ظاهرش گوشی محکم و با امکاناتیه گرچه از بس دست همه هست جوات شده ولی مهم نیست

    آناهیتا: آقا مسعود دستتون درد نکنه دیگه! 1100؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا یادم نرفته اینم بگم که معمولا دم دست ترین وسیله برای پرتاب و استفاده خشونت آمیز! همین تلفن همراه است و نتیجه اخلاقی اینکه باید ضدضربه باشد!

  4. کمال said

    من که آخری رو نخوندم ولی عجب سوژه هایی از دست دادی مخصوصا اولی و آخری

  5. يه‌دوست said

    موبايل ضدضربه و مانتو و گربه و پارك! :))
    از ایده های مالیخولیایی خودت بيشتر بنويس! :))
    جالب بود. مرسی.

  6. چه خانم حرفه ای یی باید از مامان من یاد بگیره

  7. شیما said

    دمت گرم…باحال بود…نیستی تو 360؟!

  8. takpesar said

    من که اصلا فقط دنبال دوربین موبایل بودم اون سالا که خریدم هر جا می رفتم می گفتم یه گوشی می خوام فلش دار با دوربین 2 مگاپیکسل به بالا..آخرشم N70 خریدم…بد نیست….منم توصیه میکنم هر چی می خرید دوربینش فلش نداشته باشه چون آدمو لو میده!

  9. takpesar said

    ای جان اون گربه چاق کجاست..من عاشق گربه های چاقم ولی حالا جدی جدی از کجا آورده این همه خورده!

  10. parissa said

    يعني شماره پنج چي مي تونه باشه ؟؟؟ 😉

  11. madjidafshari said

    نظرم رو در 360 گفتم اینجا فقط میخواهم گوشی مورد نیازت رو معرفی کنم نوکیای 7610 دوای درد شماست میتونی تا 10 متر با خیال راحت پرتابش کنی تازه من روی سنگ پرتش کردم کله دشمنانت هم که دیگه اگه خیلی خشک باشه مثل سنگه راستی دوربین دو مگا هم که داره فقط باید سعی کنی فنلاندش رو گیر بیاری اگرچه مجارش هم بدک نیست.فقط باید امید وار باشی وقتی خریدی باز هم سوژه گیرت بیاد چون معمولا» وقتی وسیله تامین میشه سوژه نایاب میشه .

  12. خوبه موبايل دوربين دار نداري . وگرنه بعضي جاها ممکنه کتک هم بخوري

  13. رئیسی said

    من که شماره 5 نخوندم ولی بیشتر خوشم میومد اگه مثل اوندفعه ای که من جلوی ورودی پاساژ پارک کردم پلیس معظم اقدام به باز کردن پلاکهای ماشین میکرد :))

    ضمناً میشه بپرسم گوشی موبایل دار چه نوعشه؟؟؟؟ -> https://anahitad.wordpress.com/2007/10/02/mobile-and-camera/#comment-736

    برای شما هم گوشی SonyEricsson k850 توصیه میشه که هم تا حدی قابلیت ضربه پذیری داره هم دوربین خوبی داره و هم آنتن دهی و کیفیت صدای مناسبی داره البته اگه دنبال کیفیت فیلمبرداری نباشین چون به نسبت دوربین 5 مگاپیکسلی کیفیتی بینهایت افتضاح بهتون ارایه میده 🙂

  14. گربه ی مورد نظر را اتفاقا منم دیدم
    اما نمی دونم به شما هم همینجوری که به من چپ جپ نکاه کرد، نگاه کرد یا نه؟؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

