شیرینکاری من!

تابستان هم رفت با تمام خاطرات خوب و بدش. یکی از شیرینکاری های تابستانم را انتخاب کردم، که به نظرم جالبه. شما مواظب باشید چنین بلایی سر اتومبیلتان نیاورید!

 

ماشین را توی آفتاب پارک کرده بودم. حسابی هم داغ شده بود. وقتی خواستم پارکش کنم داخل پارکینگ دیدم انقدر داغ شده که نمیشه داخلش نشست. حتی فرمان انقدر داغ بود که بهش دست می زدم دستم می سوخت. گفتم چه کنم چکار کنم!؟ در را بستم و شیلنگ آب را آوردم و آب را باز کردم روی ماشین. بعدش که دوباره نشستم داخلش خیلی خنک تر شده بود، البته داغی فرمان جای خودش!

ماشین را که داخل پارکینگ بردم دیدم آب از یه سمت شیشه جلو خیلی جالب و قشنگ به صورت یک جوی آب!! تا سمت دیگه پایین اومده. خیلی قشنگ بود؛ یکم نگاهش کردم و خواستم پاکش کنم، برف پاکن را که زدم دیدم همه قطره های آب کنار رفتند به جز این رود خوشگل ما!!! پایین اومدم و با دقت که نگاه کردم دیدم به به! آنی جون دستت درد نکنه که گل کاشتی! چون شیشه ماشین خیلی داغ شده بوده و یک دفعه آب سرد روش ریخته شده ترک برداشته، اونم چه ترکی! از شمال شرقی تا جنوب غربی!!!

البته این موضوع هیچ ربطی به رانندگی خانم ها نداره ها! حواستان باشد سوء استفاده نکنید که مجبورم چندتا از مهارت های رانندگی رو بهتون آموزش بدم! 😀

مراقب خودتان و سرنشین های اتومبیلتان باشید؛ بستن کمربند ایمنی فراموش نشود.

10 دیدگاه »

  1. سايت گوگلين

  2. محمد said

    حالا شانس بیار که شیشه جدید خوب آب بندی بشه، من که یک بار شیشه ماشین را عوض کردم (سنگ خورده بود) ده مرتبه رفتم برای آب بندی!

  3. مسعود said

    منم یه بار برعکس این سوتی رو نزدیک بود بدم!!!

    تو زمستون یه سفر چند روزه به مناطق کوهستانی کشور داشتم یه روز صبح دیدم ماشین کلا منجمد شده ! درش که باز نمیشد شیشه هاشم عین سنگ یخ زده بود

    بعد از یه خورده کلنجار مغز خودمم یخ زده بود!!
    رفتم یه مقدار آب جوش آوردم در رو باز کردم و از اونجا که آب زیادی آورده بودم شروع کردم ریختن رو شیشه !!! البته هنوز یه ذره نریخته بودم که مغزم یهو راه افتاد و دیگه نریختم وگرنه منم یه خالق یک رودخونه زیبا میشدم :-)))

  4. به هیچ عنوان مشکل از خانمها نیست! پیش میاد!!

  5. شیدا said

    ماشین چی چی بود ؟
    اگر 206 بود که حیفش اگر نه که فدا سرت

    آناهیتا: درود و سپاس. شیداجان فدای سرم! چون 405 بود 😀

  6. وحید said

    پس چرا این شیرین کاری عکس نداره؟

    آناهیتا: درود؛ ماشین الان باهام نیست، هرچند انقدر قاطی کردم که یادم نبود میشه عکس هم گرفت! فرصتی پیش اومد برگردم خونه حتما عکس می گیرم. بازم ممنونم برای نظر

  7. مسعود said

    فداي سرت عزيزم اينم خودش يه تجربه ارزنده است

  8. قاسم said

    یه عکس از شیشه هم می‌گزاشتی

  9. soboone said

    به به تازه امروز یه اس ام اس بهم دادن که خانم ها یه مو رو روی کت آقایون میبینن ولی مخوقع رانندگی تیر برق رو نمیبینند!
    آره میدونم اصلاً تغصیر برای خانما نیست یعنی اصلاً هیچ وقت تغصیر کار نیستند
    🙂

  10. تابحال تست IQ داديد، حتماً براي يكبار هم شده امتحان كنيد ،مطمئنم جزء افراد نخبه معرفي ميشيد :دي/

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

