حالا واسه ما چراغ خاموش میای؟!؟

این سایت را چند ماه پیش دیدم. چون استفاده ای برای من نداشت من هم کاری باهاش نداشتم! تا امروز؛ کپی رایت شرکت را که خواندم دیدم وب سایت کار بچه های ایران و گروه آشیانه است.

وظیفه این سایت چیست؟

Xeeber وظیفه دارد ID هایی که به کادر آن وارد می کنیم را کنترل کرده و روی خط یا خارج از خط بودن کاربر (ID وارد شده) را گزارش دهد.

ID های مورد قبول فقط ID های یاهو می باشند و اگر کسی با برنامه یاهو مسنجر به صورت Invisable هم روی خط باشد این سایت کاربر را Online نمایش خواهد داد.

ما که از مسنجر استفاده نمی کنیم اما فکر کنم ضد حال جالبی برای چراغ خاموش ها باشد!

2 دیدگاه »

  1. مسعود said

    مسنجر من که 24 ساعته(بجز زمانی که تو مسیر خونه تا محل کار و بلعکسم)چراغ خاموش روشنه 🙂

    هر از گاهی هم از این سایت یا روبات کی کی کجا استفاده کردم بدک نیست ولی گاهی اشتباهی میگه طرف اینویزه که باعث سو تفاهم میشه

    یه آی دی داشتم که مدتها ازش استفاده نکرده بودم دادم به این سایته گفت مخفی اومده بالا !!!

  2. ayyoob110 said

    یاهو مسنجر که اصلا توی سیستم ندارم اما بعضی وقتا از بتامیل چت میکنم برام زیاد مهم نیست این چیزا!
    چه اهمیت دارد
    گاه اگر میرویند
    قارچ های غربت
    (چراغهای خاموش)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

