ماه رمضان

درود

ماه رمضان هم شروع شده و چند روزی هم ازش گذشته…

امیدوارم ماه شادی و برکت برای همه باشد (اگر رسانه ملی اجازه بدهند!)

الان که این مطلب را می نویسم دارم از گشنگی به خودم می پیچم!

نیم ساعتی تا اذان مانده. هرچند خیلی گشنگی می کشیم (کاری به بحث مذهبی ماجرا ندارم) ولی من ماه رمضان و یکی دو ماه بعدش سرحال تر می شم.

وای جای همه خالی! یک بوی آش و (کنارش با بوی بیشتر) غذای ایرانی از توی آشپزخونه میاد! دست مامانم درد نکنه، از امروز که آزادتر هستم باید بیشتر کمکش کنم.

خلاصه مطلب

فرارسیدن ماه مبارک و پربرکت رمضان به همه مبارک باشد.

قدر این روزها را بدانید. من یک دوست با صفایی دارم که این عزیزم از ارامنه هستند. خیلی خیلی مهربون و صادق هست. این دوست من توی ماه رمضان روزه میگیرند (البته خودش میگه که من رژیمم را عوض کردم، روزه نگرفتم!)

صحبت از ارامنه گرامی شد،  کاش من هم می تونستم مثل دوستم مهربون باشم.

 

آخ … گشنمه!

عبادت های همه قبول حق باشه

5 دیدگاه »

  1. مسعود said

    قبول باشه

  2. وب سایت شما جالب بود. اگر مایل هستید می توانید از طنزهای من دیدن کنید. اردوخانی

  3. يه‌دوست said

    بر شما هم مبارك باشد دوست گرامی.
    «کاری به بحث مذهبی ماجرا ندارم»
    لطفاً در باب مذهبی ماه مبارك هم مطالبی مرقوم بفرمائيد. 🙂

  4. mychamber said

    گشنگی کشیدن سرحالی میاره؟

  5. ::::: said

    ghabo0l bashe . eltemase doa .

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

