بهترین پست

درود

مدتی بود که بازی بهترین پست در وبلاگ ها وول وول می خورد.

منم نمی دونم چرا اینقدر به بازی وبلاگی حساسیت دارم همش خدا خدا می کردم توی وردپرس برام دعوتنامه ارسال نشه!

خدارا شکر نشد ولی چند روز پیش یک وبلاگی درخواست دادند که من هم بهترین پستم را انتخاب کنم. نحوه کار ساده است؛ خودم بهترینم را معرفی نمی کنم بلکه یک وبلاگ واسطه این کار را انجام داده و بازی هم خود به خود پاک می شود! نخست به مدیر وبلاگ خسته نباشید می گم و ازشون سپاسگزارم که منو نجات دادند! دوستان عزیز به این وبلاگ سر بزنید، وبلاگ های خوبی ثبت شده و هر مدیر هم برترین پستش را انتخاب نموده (جای وبلاگ شما هم خالیست)

 

از بهترین پستم هم بنویسم!؟ (البته نه به صورت بازی!!!)

پست پارسی بگویید بیشترین نظر را داشت (و هنوز هم نظرات ادامه دارد.)

پست هایی هم هستند که از طریق جست جو آمار بالایی دارند (ولی دوست ندارم اعلام کنم!) اما یکی از نوشته های پربازدید RSS چیست بود که هنوز هم آمار خوبی داره.

اما…

بهترین پست به انتخاب خودم نوشته ای بود که نه خواننده زیادی داشت نه نظر بالایی داشت و نه اصلا کسی خوشش اومد! حالا برای اینکه حسابی حال کنید معرفی می کنم! (ای افعال معکوس بید!)

هورا …………… آنی نی!

 

پ.ن: چند روزی کمتر روی خط میام؛ کمی سرم شلوغه (تا بیست و ششم) پست های زیادی هم داشتم که چون باید ویرایش بشن نمی رسم ارسال کنم. این پست هم به احترام وبلاگ بهترین پست ارسال شد و باید ببخشید خیلی عجله ای نوشتم.

14 دیدگاه »

  1. takpesar said

    آره خیلی جالبه دیوید بکهام در 32 سالگی و ویکتوریا در 30 سالگی سه تا پسر دارن اولی Brooklyn 8 ساله …دومی Romeo 4 ساله و سومی Cruz 2 ساله که از باقی بچه هاش خشگل تره البته اینی که تو عکس باهاش بود پسر دومی هست ….در مورد سایت هم من
    http://video-clip.over-blog.com/
    اینا رو فعلا می شناسم ولی نمی دونم به کارت بیاد یا نه!؟راستی من اصلا نمی تونم بهترین پست بلاگم رو پیدا کنم کار سختیه….ولی یادمه یه پست داشتم به اسم امشب…که بعد از چند روزی حذفش کردم که توم بازدید کننده ها اونو دوباره ازم خواستن ولی من دیگه اون نوشته رو نداشتم در مورد درد و دل من با خدا بد..یادش به خیر

    آناهیتا: درود و سپاس به خاطر توجه به نظرات وبلاگتان؛ البته انتخاب بهترین پست خیلی سخت است

  2. مطالب جالبي در آن وبلاگ به ثبت رسيده بود، به چيزهاي جالبي رسيدم. موفق باشيد.

  3. ayyoob110 said

    درسته! شما هم که تجربه‌های وبلاگنویسی تون رو بنویسید کامل میشه فکر کنم مجازاتگر شما رو به بازی الفبای وبلاگنویسی دعوت کرده بود عجب بازی تو بازی شده ها!!!
    منتظر نکات شمائیم…

  4. parissa said

    چرا در بازي الفباي وبلاگ نويسي دعوتم رو قبول نكردي ؟
    راستي تو وبلاگ پس فردا گفته بودي :فکر کنید همه این نوشته ها و پست هارو جمع کنیم و با یک جمعبندی توی یک پست ارائه بدیم! چی میشه!!
    خواستم بگم كه وبلاگ raspanaاين بازي رو راه انداخته و لينك تمام كساني كه تو اين بازي شركت كرده اند تو اون پست درج كرده :
    http://raspana.com/weblog/1386/06/11/alefba/#comments

  5. parissa said

    مجازاتگر نه ! من دعوتت كرده بودم آناهيتا .

  6. سماع said

    سلام همسایه …
    بالاخره ماه هم که در اومد
    دیگه مشکوک نباشید. حلول ماه قران هم بر شما مبارک…
    با مطلب اورشلیم خانه ای برای همه بروزم. حضور سبزتون مایه ی خرسندی است.
    یا حق….

  7. حامد said

    سلام .ممنون از حمایت شما در پاسداری از زبان پارسی.
    به امید روزی که این زبان شیرین از تمام آلودگی های عربی و غربی پاک بشه !
    پیروز باشید

  8. Payman said

    من تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم
    و برای ارتباط بیشتر با سایر وبلاگ ها
    به آدرس شما لینک دادم
    امیدوارم بی پاسخ نمونه
    http://www.yashiphop.wordpress.com

  9. Payman said

    تشکر از حضورتان
    وبلاگ آپ شد

  10. kptools said

    سلام شما هم امتحان بدید ! لینک کوئیز وب 2.0 رو گذاشتم.

  11. takpesar said

    این یه جور سیلقه هست من خودم کلا افراد قد بلند و باریک اندام زن یا مرد رو خوش تیپ می دونم البته در مورد تیم های ایتالیای هم با شما موافقم بهر حال بابت نظرت مرسی

  12. خب بعد از یک عمر وبلاگ نویسی اینجا و اونجا تازه فهمیدیم این آر اس اس که همه جا هست چیه !!!!!

  13. kptools said

    سلام. شما هم استاد!

  14. بابک said

    سلام آناهیتا جون
    خوبی؟
    چرا نیستی پس؟؟؟؟؟؟؟؟

    من هم تو رو دعوت کردم تا در بازی الفبای وبلاگ نویسی شرکت کنی.
    http://1babak.com/2007/09/15/alefbet/

    قربونت برم / بابک

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

