فرزاد حسنی

این هم آخرین اخبار از فرزاد حسنی

این خبر در چند خبرگزاری مختلف اعلام شد که من از رجانیوز برای شما نقل می کنم:

«یکی از مجریان مشهور سیما به همراه يكي از برنامه سازان رادیو جوان به دلیل حضور در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه، بازداشت شده اند.

به گزارش رجانیوز، این مجری مشهور تلویزیونی چند روز پیش به دعوت مدیران منطقه آزاد کیش، سفری به این جزیره داشته است تا برنامه ای با نام «شبهای جزیره» را اجرا کند اما چند شب پیش و در حالیکه در یک میهمانی مفسده انگیز شبانه حضور یافته بود، دستگیر شد.

بنابر این گزارش، ماموران نیروی انتظامی در پی شکایت متعدد همسایه های منزلی که این میهمانی، نیمه شب در آن بر پا شده بود، حاضرین در این میهمانی را در حالیکه این مجری مشهور و همچنین الف. ح (از دیگر برنامه سازان مشهور رادیو جوان) در میان آنها حضور داشتند ،بازداشت نمودند.

پس از این ماجرا در برنامه شبهای بعد «شبهای جزیره» اعلام شد که این مجری به دلیل اجرای فوری ای که برایش پیش آمده، مجبور شده است تا به تهران بازگردد!

گزارشهای تکمیلی حاکی است اگرچه قرار بود بر این مجری تلویزیونی به همراه برنامه ساز رادیو جوان، حد قانونی اجرا شود اما به واسطه برخی پادرمیانی ها این موضوع منتفی شد و به جای آن، قرار شد تا این دونفر تنها به پرداخت يك ميليون و هشتصد هزار تومان محکوم شوند.

گفتنی است چندی پیش و با آغاز دور دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، این مجری به بهانه آنچه كه رفتار ناشایست نیروی انتظامی با متخلفین مي خواند، ادعا كرد چندین بار بدون انجام هیچ عمل خلاف قانون و عرف، بازداشت و از سوی نیروی انتظامی با وی برخورد شده است.

وي همچنين در برنامه هاي متعدد تلويزيوني عليرغم آرايش هاي زننده ، با خواندن آيات قرآن و روايات سعي در ارائه تصويري رياكارانه از يك ايراني مسلمان داشت.

این مجری سیما و برنامه ساز صدا، اگرچه اخیرا و پس از اعتراضات گسترده به مدیریت سازمان صدا وسیما، تنها در شبکه جام جم به اجرای تلویزیونی می پردازد اما در عین حال وی همچنان در رادیو جوان به برنامه سازی ادامه می دهد.»

 

عجب آشفته بازاریست…!

26 دیدگاه »

  1. […] فرزاد حسنی […]

  2. […] فرزاد حسنی […]

  3. سلام خانم آناهیتا دانشور
    از وب شما دیدن کردم و خوشحالم که شما آنلاین هستید.
    راستی اسم این مجری رادیو جوان افشین حسین خانی .
    اگر وقت کردی به من هم سر بزن می خواستم از راهنمایی تون استفاده کنم.
    باتشکر آرش میلانی

    آناهیتا: ممنونم وقت گذاشتید و مطالب را مطالعه فرمودید. اگر بتوانم کمکی کنم دریغ نمی کنم.

  4. محمد said

    هیچوقت از این مجری معلوم‌الحال خوشم نمی‌اومده، اما اون شب واقعا خوب کار کرد و بایستی هم می‌دونست که شوخی با دم شیر خطرناکه، اون از اخراج و این هم از کمین!

  5. aaaaaaa said

    salam
    nazanin in harfa ro barname to kish ejra shode

  6. modir said

    من از اين آقاي حسني زياد خوشم نمي ياد ولي اين يه چيز دليه و ربطي به اون بيچاره نداره . اينايي هم كه شما نقل كرديد من كه دوست دارم دروغ باشه . حداقل از چيزي كه من تو تلوزيون از ايشون ديدم و يه بار يه ديدار كوچيك با ايشون داشتم ( خيلي كوچيك ) اصلا فكر نمي كنم اهل اين حرف ها باشه .

  7. مسعود said

    امروز بنا به اجباری مجبور شدم 5 ساعت برنامه های رادیو جوان رو گوش کنم! (البته برنامه هاشو دوست دارم منظورم از اجبار همون اجبار بود!!) تو یکی از این برنامه هاش مجری چند بار این جریان جزیره رو به صورت متلک گفت!!! خودشم خندش گرفته بود

    در مورد فرزاد حسنی راستش اصلا ازش خوشم نمیومد از بس که ادعا داشت حالا چشم و ابروش به من ربطی نداره ولی آدم حس میکرد از آزار دادن و تو مخمصه قرار دادن مهموناش لذت میبره
    خیلی از بیننده ها هم از همین آزار مهمون لذت میبردن و طرفدار برنامه هاش بودن
    منو رها کن از این فکر حسنی :o))

  8. پویان said

    حسنی برا محبوب شدن به صورت انتحاری تصمیم به برخورد رک و مردم گرایانه ای با سردار رادان داشته باشه.
    وفکرش رو هم نمیکرد که این تصمیم این بازخور رو داشته باشه. در هر صورت فقط از او استفاده ابزاری شد.در ابتدا صداوسیما با برنامه دادن به اون میخواست نشون بده که جوانگراست و دلیلی نداره که مجری حتما ریش داشته باشه یا خیلی شسته رفته حرف بزنه
    یا ……. . ولی وقتی زمان مصرف تموم شد اون رو مثل … پس زدن.
    فقط خود فرزاد نباید خیلی چیزا باورش میشد
    خوب اینم یکی از عجایب همدوره ماست . سعی کنید خوب اینها رو ببنید شاید بعدا این حرکتها همه به تاریخ ایران سپرده بشه.

  9. parissa said

    واقعا كه !
    همه چيز تو اين دنيا مسخره است . همه چيز .
    حتي مني كه شايد نظري راجع به فرزاد بدم.

  10. كيهو said

    با مطلبی با عنوان » خانه ای برای همه » به روزم
    نظریه ای برای صلح خاورمیانه

  11. آقای فرزاد حسنی شاید بچه پیغمبر نباشد اما مجری خوبی بود. تنها مشکلش نیز برخورد خیلی راحت و قاطع در پی آخرین برنامه او در کوله پشتی بود.
    خدا آخر و عاقبت من ، شما ، فرزاد حسنی و این ملت را به خیر کند که در این آشفته بازار نفس می کشیم و به ظاهر زندگی می‌کنیم.

  12. dadyar said

    har dam az in bagh bari mirasad tazeh tar az tazeh tari mirasad

  13. سعید said

    کسانی که به سی دی فیلم های زبان اصلی فیلم مبتذل می گن، خدا می دونه منظورشون از «میهمانی مفسده انگیز شبانه» چیه.

    خیلی خوب بود

  14. saman said

    سلام خانوم اناهیتا
    خوشحال شدم از اینکه میبینم کسانی هستند که اینقدر به این مسائل اهمیت میدن.
    هر کس که خواست من بهش ثابت میکنم که این فقط یه پاپوش بوده که واسش درست کردند.

  15. بابک said

    سلام آناهیتا. خوبی؟
    ببخشید یه چند روزی نبودم.
    ممنون که تشریف آوردین. من دوباره هم
    آپیدم با یک مطلب طویل درباره ی بنزین و سهمیه بندی و یکمی هم چرت و پرت!
    این فرزاد حسنی هم به نظر من رفتنی شده. فردا پس فردا صداش از اون ور آب میاد. میگید نه؟ پس منظر باشید و ببینید!

    شاد و موفق باشید

  16. سعید said

    من از حسنی خیلی خوشم میاد.همه ی برنامه هاشم نگاه کردم.. اگه اون پارتی هم رفته باشه به خودش مربوطه…این مملکت تا میبینه یکی یه کم باحاله زود کله پاش میکنه…خداییش پسر توپی هست…من از همه نظر پشتشم…بای………..

  17. لیلا said

    سلام

    سی دی برنامه کوله پشتی با حضور سردار رادان در دو سی دی ازطریق یکی ازسایتها به فروش میرسه.من سفارش دادم ودرب منزلم تحویل گرفتم و هزینه آنرا به مامور پست دادم.خیلی جالبه.شماهم میتوانید سفارش بدید ازلینک زیر:
    http://qom.pardakht.com/qom/ShoppingCart/shoppingcart.cfm?ID=cdbuy&ref=http://cdbuy.ir/&ProdID=koole-radan

  18. شبنم said

    سلام
    من عاشقانه برنامه های اقای حسنی رو دوست داشتم والانم خیلی دلم برای اجرای ایشون تو برنامه کوله پشتی تنگ شده امیدوارم که هر چه زودتر ایشون رو دوباره تو این برنامه ببینم
    خدانگهدار

  19. اشكان said

    اين شايعه از طرف نيروي انتظامي و صدا و سيما تكذيب شد

  20. saba said

    اخراج فرزاد حسنی به نظر بنده خیلی دیر اتفاق افتادباید زودتر از اینها می شد بهتره صدا وسیمامعیارهاشو برای مجری گری کمی منسجمتر کنه کمند الان مجریان تلویزیون که واقعا ارزش مجری بودن دارن متاسفانه
    باتشکر

  21. ali said

    jedan in farzad ra har kari saresh dararan hagheshe

  22. حسين said

    مي گم ما هنوز اندر خم يك كوچه ايم
    يعني اينكهآخه مشكل ما ابرو ، زير ابرو حسنيه
    آخه به شما چه يارو ابرواشو بر مي داره
    شما هم خيلي كارا مي كنيد ما راضي نيستيم
    نمونش اونهمه پول بي زبون كه مي فرستي براي عراق
    مسئله ابرو نيست و الا مجري ماه عسل هم زير ابرو نداره
    بابا اين دل مي خواد تا كي چركين و غضبناك باشه
    يه خورده محبت هم مي شه توش جا كرد
    بعدشم براي ماجراي كيش بايد حرفاي اونم شنيد
    آدم كه يك تنه بره قاضي ، مطمئنن راضي بر مي گرده
    يه خوردم بايد به مسئولامون جنبه ياد بديم

  23. hossein said

    مي گم ما هنوز اندر خم يك كوچه ايم
    يعني اينكهآخه مشكل ما ابرو ، زير ابرو حسنيه
    آخه به شما چه يارو ابرواشو بر مي داره
    شما هم خيلي كارا مي كنيد ما راضي نيستيم
    نمونش اونهمه پول بي زبون كه مي فرستي براي عراق
    مسئله ابرو نيست و الا مجري ماه عسل هم زير ابرو نداره
    بابا اين دل مي خواد تا كي چركين و غضبناك باشه
    يه خورده محبت هم مي شه توش جا كرد
    بعدشم براي ماجراي كيش بايد حرفاي اونم شنيد
    آدم كه يك تنه بره قاضي ، مطمئنن راضي بر مي گرده
    يه خوردم بايد به مسئولامون جنبه ياد بديم

  24. محمد حامد said

    Aber0o kheyli khobe na ! kasi ba aberoye shoma ro payi bere khoshet miyad >>>?

  25. عسل said

    سلام منم هيچ از اين آقا خوشم نمي ياد. خيلي آدم رياكار از خودراضي و توپژزي نخورده تشريف داره. واي به حال مملكت ما كه آدمايي چون ايشون داره ……….!!!!

  26. هر جی said

    سلام دست شما درد نکند عالیه.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

