برنامه ای خوب، ساده و کم حجم برای عبور از فیل تر

درود بر ایرانیان عزیز

جناب رئیسی در آخرین پست خود برنامه ای را معرفی کرده بودند که کار عبور از قیلطرها را به شکلی ساده انجام می دهد من هم بعد از استفاده تصمیم گرفتم در مورد این برنامه کمی بنویسم.

اگر از استفاده وبسایت های قیلطرشکن خسته شده اید پیشنهاد می کنم از برنامه هایی که برای اینکار ساخته شده اند استفاده نمایید. برنامه ای که قصد معرفی آن را دارم برنامه ای بسیار ساده و کم حجم می باشد که دارای سرعت بسیار خوبی می باشد و تنها مشکل آن پشتیبانی نکردن از مرورگر اپرا می باشد.

برای استفاده از برنامه Ultra Surf فقط باید آنرا اجرا کنید! یعنی برنامه که حجمی در حدود 85 کیلوبایت دارد را از اینجا دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید، سپس روی لینک آن دابل کلیک نمایید.

سپس برنامه ای به شکل زیر باز خواهد شد

صبر کنید تا یکی از چراغ های سبز روشن گردد و سپس صفحه ی اینترنتی که مقابل شما باز می شود را ببینید و بعد از کامل شدن آنرا ببندید. به همین سادگی!

بعد از فعال شدن برنامه آیکنی شبیه لینک زیرین در سمت راست و پایین صفحه شما نمایان خواهد شد که می توانید آنرا به جای دیگری انتقال دهید.

برای دریافت برنامه اینجا کلیک نمایید.

 

از جناب رئیسی باز هم ممنونیم؛ امیدوارم کاربران نیز استفاده نمایند.

شادآزاد باشید

آناهیتا

37 دیدگاه »

  1. يه‌دوست said

    دورد بر شما دوست گرامى. همينطور كه اكثر كاربران اينترنت بيش از يك Browser استفاده مى‌كنند، فكر مى‌كنم در اين مورد هم بهتر باشه از چند ف‌يلترشكن استفاده كرد. چون گاهى پيش مياد كه U84‌ كار نمى‌كنه. من GPass رو هم به شما معرفى مى‌كنم.
    http://gpass1.com/download.php
    موفق باشيد.

  2. رئیسی said

    بسيار خوشحالم از اينكه:
    1- در جهت توزيع و نشر مطالب فارسي قدمي برداشتين.
    2- مطلب رو با ذكر مأخذ ذكر كردين (يكي از مشكلاتي كه توي وبلاگهاي فارسي زبان وجود داره عدم رعايت كپي رايته)
    3- لينك وبلاگ بنده رو به ليست دوستانتون اظافه كردين.

    در نهايت هم لينك وبلاگ شما به ليست دوستانم اظافه شد.

    راستي بعد از فعال شدن برنامه لينك نيست اون فقط يك تصوير ظاهر ميشه كه ممنون ميشم اصلاحش كنين 🙂

  3. بابت این برنامه خوب از شما و جناب رئیسی ممنونم .
    اگر امکان داشت تمام این سری مطالب را یکجا جمع آوری کنیم طوفان می شود. در تمام اینترنت فارسی زبانان چنین چیزهایی وجود ندارد .
    موفق و پیروز باشید . در ضمن این برنامه ها از یک پروکسی استفاده می کنند و ممکن است که آن پروکسی تعطیل شود اما در کل استفاده از برنامه های بدون تنظیم خوب است . خیلی از برنامه ها تنظیمات پیچیده ای دارند !

  4. […] دور زدن فیلتر توسط برنامه‌ای کم‌حجم (از جناب رئیسی) عبور از فیلتر توسط برنامه ای کم‌حجم (از آناهیتا […]

  5. tablu said

    خوش به حالت كه زني!! راستي چطوري ميشه روي عكسها اسم وبلاگمو بزنم ؟ برنامه خاصي داره ؟

  6. مسعود said

    ممنون – اینترنت من که بدون فیلتره ولی اینو به دوستانم معرفی خواهم کرد

  7. ayyoob110 said

    واسه IE کار میکنه اما من از فایرفاکس استفاده میکنم که توی اون کار نکرد متاسفانه.
    راستی کلیپ مرداد حسین پناهی رو دانلود کردو، دیوونه کننده بود

  8. بابک said

    سلام آناهیتا خانم

    وبلاگتون خیلی قشنگه و مطالبش خوندنی و مفید.
    من با اجازتون این پستتونو برداشتم و تو وبلاگم گذاشتم البته با ذکر منبع.
    راستی می تونیم تبادل لینک کنیم؟. من تازه کارم هااااا

  9. بابک said

    دوباره اومدم که بگم من لینکیدم. اونم در قسمت «سایت هایی که میخ وانم». چون واقعا وبلاگتون و حرفاتونو دوست دارم/

  10. سلام بابک جان
    من برای شما میل فرستادم ولی جوابی نیامد/من لینک شمارا ندارم
    لطفا لینکتان را ارسال کنید

    شادآزاد باشید

  11. webgard-f said

    سلام!
    انرژیم تموم شد D:
    من خیلی وقته از این فیلتر شکن استفاده می کنم.
    غیر از عبور از فیلتر،کارای جالب دیگه ای هم میشه باهاش انجام داد!
    فقط یه نکته،
    وقتی می بندینش،بهتره گزینه ی close IE and Exit رو بزنین.

  12. بابک said

    سلام اناهیتا

    نمی دومن چی شده لینکم نشون داده نمی شه
    شما می دونید مشکل از کجاست؟
    میلو جواب دادم

  13. شاهین said

    خیلی وقته از این فیلتر شکن استفاده میکنم..تنها نقصی که داره مثل یک تروجان عمل میکنه..یعنی شما بعد از چند بار استفاده از اون دیگه بدون دابل کلیک روی این برنامه نمیتونید هیچ صفخه ای رو باز کنید.حتی گوگل.به جز ان مورد باید بگم بسیار خوب عمل میکنه.

  14. محمد said

    دیگر کار نمی کند

  15. سلام
    محمد جان من الان دارم از این برنامه استفاده می کنم

  16. حقیقتش من هم قبلا از این برنامه استفاده میکردم اما احساس کردم نوعی اسپای ویر هست و اغلب آنتی ویروسها این برنامه را شناسایی میکنند.

  17. […] )دور زدن فیلتر توسط برنامه‌ای کم‌حجم (از جناب رئیسی)عبور از فیلتر توسط برنامه ای کم‌حجم (از آناهیتا […]

  18. arasheps said

    این برنامه پروکسی سرور کل سیستم رو تغییر میده و شما باید در برنامه ی اپرا تنظیماتتون رو از آتو دتکت خارج کنید. امیدوارم سورفینگ خوبی داشته باشین

  19. پروژه های دانشجویی
    پروژه اکسس ( پروژه Access )
    پروژه کارآفرینی (پروژه هایی در زمینه درس کار آفرینی)
    پروژه های Visual Basic
    پروژه های پایان تحصیلات
    تحویل حداکثر 24 ساعته: http://www.bitasoft.ir
    ================================

    مقالات کامپیوتری
    مقالاتی جالب و زیبا
    مطالبی شگفت انگیز در مورد خانمها
    بخورید و لاغر شوید
    خلاصه همه چیز از همه جا

    ===============================
    09131253620
    ===============================

  20. پروژه های دانشجویی
    پروژه اکسس ( پروژه Access )
    پروژه کارآفرینی (پروژه هایی در زمینه درس کار آفرینی)
    پروژه های Visual Basic
    پروژه های پایان تحصیلات
    تحویل حداکثر 24 ساعته:
    ================================

    مقالات کامپیوتری
    مقالاتی جالب و زیبا
    مطالبی شگفت انگیز در مورد خانمها
    بخورید و لاغر شوید
    خلاصه همه چیز از همه جا

    ===============================
    09131253620
    ===============================

  21. macromediax said

    این برنامه خیلی خوبیه . با استفاده از افزونه ieTab میشه در فایرفاکس هم ازش استفاده کرد.

  22. parissa said

    يادم مياد شما مطلبي در مورد فيد پست كرده بوديد .
    ميشه يه كمكي بهم بكنيد ؟
    راستش من دقيقا نمي دونم چطور بذارمش تو وبلاگ !
    البته از گوگل ريدر استفاده مي كنم.

  23. سجاد said

    سلام
    برنامه خوبیه من خیلی باهاش هال می کردم ولی
    3-4 روزی هست ، همزمان با بیرون اومدن ورژن 8.4 این برنامه ، موقع کار کردن با این برنامه مشکل پیش میاد و درست نمی تونه به سروز وصل بشه 😦

  24. سجاد said

    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir
    http://Sajjad.ir

    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk
    http://SajjadPage.tk

  25. سلام پریساجان
    وقتی وارد داشبورد وبلاگتان می شوید به قسمت نمایش و بعد widgets
    اینجا یک RSS بکشید و به ستونی از وبلاگتون که دوست دارید بیارید
    بعد روی اون دابل کلیک کنید و در قسمت Enter the RSS feed URL here ادرس آر اس اس وبلاگ مورد نظر را وارد کنید
    زیر آن و در کادر دوم اسمی برای این فید انتخاب کنید و در آخر هم تعداد تیترهایی که قرار هست از این فید نشان داده شود را تنظیم کنید

    بعدش هم ذخیره تغییرات
    به همین راحتی

  26. ba salam khahesh mikonam be weblog hi man sar bezanid
    minaproxy.tk
    dayproxy.tk

  27. وهاب said

    دستتون درد نکنه خیلی برنامه جالبی بود

    من نیاز به یه راهنمایی دارم اگه ممکنه

    به من کمک کنید بتونم تو web log آهنگ

    یا عکس بزارم

    مرسی

    آناهیتا: ممنونم بابت نظر؛ برای اضافه کردن عکس اول باید عکس را در یکی از سایت های مربوطه آپلود کنید و بعد کد آن را در مطالب وبلاگ قرار دهید. پیشنهاد من Tinypic
    برای موزیک هم سایت هایی هستند که برای هر فایل صوتی کدی در اختیار کاربر قرار می دهند. یعنی بیشتر کارها با کد است.
    راه های دیگری هم برای اضافه کردن عکس وجود دارد که برای هر سرویس وبلاگ نویسی متفاوت است.

  28. علی said

    آناهیتا خانم سلام .مرسی خوب بود به من هم یک سری بزنید

  29. B.F said

    MAN HAM VER. FARSI IN BARNAMARO DARAM AGE BEKHAIN DAR EKHTIARETUN QARAR MIDAM

  30. anatiha jooon dastet dard nakone gol kashti

  31. saber said

    من هم از اين نرم افزار مي کنم خيلي خوبه باز هم از اين کارها خوب بکن.

  32. سلام. محظ اطلاع بگم كه اين برنامه ها با هر مرورگري كار مي كنند. فقط كافيه تنظيمات كانكشن مرورگرتون رو تنظيم كنيد. مثلا براي همين اولتراسورف بايد آي پي و پورت رو به اين شكل تغيير داد در حالي كه برنامه اجرا شده و به سرورش وصله.
    ip:127.0.0.1 port:9666

  33. مسعود said

    تولباری برای ( اپرا O ) می خوام چون از همه مرورگرها من جمله فایر فوکس خیلی بهتره .

  34. حسن said

    سرعت اینترنت 100% پایین میاره و هیچ سایتی بالا نمیاد
    به دنبال cproxy آپدیت شده باش که من باهاش حال می کنم

  35. […] راه‌های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد! استفاده از نرم‌افزار کم‌حجم و یا استفاده از افزونه فایرفاکس که البته باید از […]

  36. گرچه سرعت اینترنت را کم می‌کنه، اما خب، برای مواقع ضروری خوبه.
    استفاده کردیم.

  37. Roz said

    site vase daneshjohaaaaa http://www.poroje.com

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

