تقدیر از خبرنگارانی که نیامدند!

بیکار می کنید و تبریک می گید؟ جالبه ها!

امروز قرار بود از خبرنگارها تقدیر بشه! یعنی به خبرنگارها دلداری بدن و یادآوری کنن که: «بزرگ میشی یادت میره»

به قول وبلاگ حیدریم «تالار وحدت مملو از جمعیت شرکت نکرده بود!»

فکر می کردن با اتفاقات اخیر و تعطیلی روزنامه ها و خبرگزاری ها رمقی برای خبرنگار می مونه که بیاد بشینه اونجا و آخرش هم هر طور که دلشون خواست گزارش تهیه کنند.

جالب بود چون دکتر احمدی نژاد هم باید میومد ولی صحبت کردن چنین رئیس جمهور بزرگی برای صندلی های خالی یکم زشته!

 

آناهیتا

13 دیدگاه »

  1. bizbloger said

    شايد يادم رفته ! البته اصراري به تبادل لينك ندارم! معمولا وبلاگهتايي را كه چند بار طي مدتي كوتاه مراجعه كنم، لينك مي دهم! البته اگر لينك مرا بگذاريد باعث امتنان است! در مرود اسمتان هم OK!

  2. مسعود said

    تو یه همچین شرایطی صحبت کردن واسه صندلی های خالی خیلی سخته، من یه بار شرایط مشابه اینو داشتم

  3. آناهيتا said

    اگر آقاي احمدي نژاد و ساير آقايان ، همسر يك خبرنگار و يا روزنامه نگار بودند ، خيلي بهتر درك مي كردند كه چرا كسي حاضر به شركت در اين مراسم نشد . من از رنج همسرم و ساير هم رزمان قلم بدستش سينه چاك مي دهم . اي كاش آقايان اين رنج و درد را مي فهميدند . شكنجه كه فقط درون سلولهاي اوين انجام نمي شود ، اپيدمي شكنجه كل جامعه خبري ايران را بيمار و مسموم كرده . ممنون به خاطر نمايش اين عكس پر معنا .

  4. lord13 said

    به نظر من اقدام جالبی بود و نشان داد خبرنگار ها می توانند موجی قوی ایجاد کنند پس باید شاهد اقدامات ضد خبری بیش تری باشیم(نتیجه را حال کردی

  5. خانوم شما اشتباه می کنید!
    در چنین مواقعی باید (کیفیت) را در نظر داشته باشید و نه (کمیت)!برادرانی که توی این عکس هستند هر کدومشون می ارزن به صد خبرنگار. بنابراین به میزان هزار نفر آدم توی این عکس نشسته.خانوم مراسمی با این عظمت و هزار نفر شرکت کننده کجاش خنده داره؟!

  6. kptools said

    سلام. خوبی ؟ من که خوبم !
    بالاخره بعد از چند هفته تلاش و کوشش سایت جدیدم رو آماده کردم.
    حتما سر بزن.
    http://www.KP-Tools.com

    وب 2.0 هست ! D:

  7. Kia Taheri said

    سلام. من واقعا گیج شدم. سایت kp-tools واسه خودم باز میشه ولی واسه شما باز نمی شه. چرا ؟ اگه می شه دوباره چک کنید و اینبار کنترل و اف 5 را هم بزنید.
    ممنون میشوم.

  8. باید چنین اعتراضاتی را از تمام اقشار و احزاب شاهد باشیم . در غیر اینصورت به سرعت فراموش خواهد شد .

  9. پسر چه عکسی ! عجب افتضاحی! رو کم‌کنی خوبی بوده

  10. bizbloger said

    دلمان خنك شد، اگرچه آنها ككشان هم نمي گزد!

  11. ayyoob110 said

    ببین چه بلایی سر اینا آوردن که این همه صندلی خالیه!!! واقعا تاسف برانگیزه! دکتر احمدی نِژاد هم شب خوابش نبرده طفلک از هیاهوی تشویق

  12. tablu said

    آنا جونم ! من يه سوتي دادم ! مياي ببيني كه من فيلتر شدم يا نه ؟؟

  13. ayyoob110 said

    یک لینک به شما
    توی وبلاگ من

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

