وبلاگ هایی که کمتر دیده می شوند

در این نوشته قصد دارم چند وبلاگ از دوستان 360 معرفی کنم.

متاسفانه با این که وبلاگ هایی با مطالب متفاوت در یاهو360 وجود دارد اما اعتبار آن نزد موتورهای جست و جو پایین می باشد و بیشتر بازدید این وبلاگ ها مربوط به لینک های داخلی در این سرویس است.

360 سرویسی ساده، زیبا با امکانات متفاوت و جالب است اما به هیچ عنوان انتظارات یک وبلاگنویس حرفه ای را برآورده نخواهد کرد چون اصولا برای هدف دیگری طراحی شده است. با همه این اوصاف دل کندن از فضای دوستانه، زیبا و بی آلایش آن برایم سخت است و سعی کرده ام با هر آپدیت در وردپرس آن مطلب را در 360 نیز آپدیت کنم.

کمی در مورد لیستی که تهیه کرده ام: سعی من تهیه لیستی کوتاه و جذاب برای خوانندگان بوده پس از دوستانی که همیشه از خوانندگان همیشگی وبلاگشان بودم ولی نامی در این لیست ندارند معذرت می خواهم.

 

1. شیما

بهترین و صمیمی ترین دوست من که کم می نویسند، ولی وقتی می نویسند مطالب و نگارششان آنقدر زیباست که از این که اسم خودم را وبلاگنویس گذاشته ام خجالت می کشم!

از نوشته های شیما «AGaiN…FooTBaLL» هست که قبل از شروع فوتبال جام ملت های آسیا نوشته بودند. (حتما بخوانید)

«نامه ابراهیم رها به سید محمد خاتمی» نیز از نوشته هایی است که در وبلاگشون دیده میشه.

 

2. رهام

یکی از اولین بازدیدکنندگان وبلاگم که وبلاگ بخصوصی دارند. بیشتر مطالب ایشان در مورد اتفاقات و تجربیات خودشان هست که ممکن هست برای بعضی از ما خیلی ساده یا پیش پا افتاده باشد ولی با نگاهی عمیق تر نتیجه های خوبی از مطالب می گیرند. (دوستانی که به وبلاگ ایشان سر می زنند سعی کنند از سیاست به دور باشند چون در وبلاگ ایشان سیاست ممنوع است!)

 

3. famous

یکی از دوستانیست که به تازگی با وبلاگشان آشنا شدم. می توانید در مطالب این وبلاگ داستان های کوتاه و شعر پیدا کنید. یکی از داستان هایی که به نظر من بسیار زیبا بود را اینجا ببینید.

 

4. حمید

از عاشقان دکتر مصدق هستند و مطالبی در وبلاگشان از دکتر مصدق نوشته اند. البته مدتی هست رو به نوشتن در مورد اخبار و اطلاعات از ایران کرده اند.

 

5. ISFAHAN_KAKTOUS

موضوعی که باعث شد لینک ایشان هم در لیست قرار بگیرد جواب به درخواست های بازدیدکنندگان است. تا الان هر درخواستی در مورد مطالب داشتم زحمت کشیدند و آماده کردند. یکی از مطالبی که کمی تعجب آور بود ارائه لینک دانلود آخرین کتاب هری پاتر بود!

 

6.سینا

ایشان مدتی هست بازار کسادی دارند! یکی از طراحان طرح های جالب روی لباس و تی شرت. زیباترین طرحشان (به نظر من و خود ایشان) این طرح است.

 

7.مهرداد

معمولا اخبار ورزشی، البته اخبار دیگری هم پست می کنند.

 

8. کامران

معمولا مقالاتی در مورد حقوق شهروندی و حقوق بشر. یکی از مقالات جالب ایشان در مورد اولین وکلای زن ایرانی هست.

 

9. بهنام

اطلاعات و نوشته های زیبایی در مورد ایران قدیم. یکی از مطالبی که بسیار زیبا بود با نام «با پاسار گاد مکانی که بزودی تحت فرسایش آسیب می بیند بیشتر آشنا شویم» در وبلاگشان ثبت شده است.

 

در ادامه می توانید به وبلاگ های سینا ، آزاده منفردزاده ، هادی فرهانی ، پویا و سجاد هم سری بزنید که مربوط به شعر و نوشته های ادبی هستند.

و دوستانی که در این مدت به من خیلی لطف داشتند: Prince Edward ، کامران ، کاوه ، تارا ، حنا ، سپیدار ، حمیده و علی

 

از دوستانی که اسمشان در بین این لیست نیست عذرخواهی می کنم. سعی در این بود از بیش از 200 نفر دوستی که در لیستم تشریف دارند لینک های متفاوتی ارائه شود.

شاد و موفق باشید

آناهیتا دانشور

پاسخی بگذارید

