بایگانیِ اوت 18, 2007

وبلاگ نویس آلمانی در مورد ایران چه فکر می کند؟

چند وقتی بود مزیدی عاشق چشم و ابروی یه پسره شده بود و هر روز یکی از مطالبش رو که در مورد SEO 2.0 بود رو ترجمه می کرد. (البته مطالبش خوب بودا!)

تا جایی پیش رفت که لینک یکی از مطالبش در بالاترین گل کرد و کلی بازدید سرازیر شد به وبلاگ این آقا و ایشون هم حسابی ذوق کردند و توی وبلاگشون اعلام کردند که من در سایت دیگ از نوع ایرانیش ثبت شدم!

جدیدا یک مطلب در مورد ایرانی ها نوشته که با نظرات بچه های ایرانی حسابی کامل تر شده. متن اصلی را اینجا بخوانید.

حالا ترجمش می کنم حال کنید:

 

ده چیز دوست داشتنی در مورد ایران

اگه شما به رسانه های غربی گوش کنید به این اعتقاد می رسید که مردم ایران

  • از یهودی ها متنفرند.
  • همجنس بازها رو می کشند.
  • زنان رو اذیت می کنند.
  • می خوان با سلاح های هسته ای اسرائیل و اروپارو نابود کنند.
  • همشون مسلحند.

حتی تحصیل کرده ها و روشن فکرها توی غرب به این مزخرفات اعتقاد دارند. من همه طرح ها و نقشه های نظامی برای حمله به ایران رو محکوم می کنم. نمیخوام در مورد سیاست حرف بزنم، من از همه ایرانیانی که وبلاگ من رو می خونید میخوام به من بگین در مورد ایران چه چیزی رو بیشتر دوست دارید ؟ من 3 تا از چیزایی که از علاقه مندی های من نسبت به ایران هست رو میگم:

  1. تمدن باستانی

پس شما نیاز دارید 7 تای دیگه اضافه کنید.

 

اول از ترجمه غیر حرفه ای خودم عذرخواهی کنم/چند وقتیه دارم تمرین می کنم شما هم مجبورید تحمل کنید!

کامنت ها رو هم ببینید؛ ایرانی ها هم علاقمندی هاشونو نوشتند.

 

شادآزاد باشید

آناهیتا دانشور

(8) دیدگاه

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 28 مشترک دیگر بپیوندید